Bestilling af T-shirts !!


  • Ved ikk om du har set det i min post nogle få stykker længere oppe, men har overført pengene


    De er blevet trukket på min konto kl 15:08, men status er stadig bogført

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Pengene er overført fra mig og har skrevet oplysningerne i overførslen under supplerende tekst - Bare så du ikke forventer en mail fra mig også


    Og jo jeg skal have en mail.

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Og jo jeg skal have en mail.


    Okay, der stod ellers i Happy's post at man sku sende en mail hvis adressen ikk ku stå i overførslen.. Men sender da bare med det samme så ;)


    Edit: Er sendt

  • Følgende har hverken sendt mail eller overført penge:


    PaW^
    Connektors
    Firedog
    Carsten_DK
    HuleFanden


    Følgende har jeg modtaget mail fra, men ikke modtaget penge fra endnu:


    Zlinky (vi har snakket via PM)
    Schultz
    KarGa


    Jeg mangler en mail fra:


    DeH : 1 stk :
    Søndergård : 2 stk :


  • har sendt pengen den dag jeg lavede posten.. og skrev med i Overførelse Adresse..


    bogført 14.

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    har sendt pengen den dag jeg lavede posten.. og skrev med i Overførelse Adresse..


    bogført 14.


    Har stadigvæk hverken modtaget mail eller penge fra dig!!!!!!!!!

  • Quote

    Originally posted by Connektors
    I overførslen skal skrives nick skrives i notat-feltet og adressen - hvis der ikke er plads til adressen, så sendes denne til webmaster@tweak.dk og husk også at skrive nick i mailen!


    hmm ska jeg så sige til dem nede i banken at mit nick ska også lige ind så tror jeg nok at de kikker lid mærkelig på mig :)) ?


    Og du skal også sende mig en mail med nick samt navn/adresse

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Har stadigvæk hverken modtaget mail eller penge fra dig!!!!!!!!!


    så vidt jeg har læst behøver du ikke mail.. men de er sendt til den viste konto.


    jeg har skrevet alt info du behøver i min overførelse..


    edit: Der nu også skrevet en mail..

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Ro på.. han har da ikk gjort dig noget - Ingen grund til at smide 9 udråbstegn på


    Nu er det jo ik' ligefrem dig der skal bestemme, hvad bossen må og ikke må. Det er trods alt hans side og ham der styrer det her T-shirt arrangement. Og betingelserne er jo rimelig enkle og beskrevet, så selv de mindre kvikke - ikke kan være i tvivl hvad man skal. Selv jeg har fundet ud af det. ;)

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nu er det jo ik' ligefrem dig der skal bestemme, hvad bossen må og ikke må. Det er trods alt hans side og ham der styrer det her T-shirt arrangement. Og betingelserne er jo rimelig enkle og beskrevet, så selv de mindre kvikke - ikke kan være i tvivl hvad man skal. Selv jeg har fundet ud af det. ;)


    ja om som der står i starten.. der står at hvis man ikke kan srkive adresse i Overførelsen, så skrive en mail. der står intet om at jeg SKAL sende en mail.. bare pengene blev overført og adresse og nick skulle stå der.. det har jeg gjort, men har nu også sendt en mail da det lyder på ham at man SKAL gøre det nu..

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nu er det jo ik' ligefrem dig der skal bestemme, hvad bossen må og ikke må. Det er trods alt hans side og ham der styrer det her T-shirt arrangement. Og betingelserne er jo rimelig enkle og beskrevet, så selv de mindre kvikke - ikke kan være i tvivl hvad man skal. Selv jeg har fundet ud af det. ;)


    Firedog har da ikk gjort noget galt, da der står - sådan har jeg ihvertfald læst det - at man skulle huske at sende en mail, hvis altså ikk der ka stå forsendelsesadresse i overførslen

  • bit phreak : 1 stk : mail ok :
    Meinder : 2 stk : mail ok :
    T!G3R : 1 stk : mail ok :
    OC-Dog : 1 stk : mail ok :
    Boris : 2 stk : mail ok :
    Bubbi : 1 stk : mail ok :
    icemann : 1 stk : mail ok :
    Torque : 2 stk : mail ok :
    w00tage : 2 stk : mail ok :
    DEVIL DK : 2 stk : mail ok :
    AbeTis : 1 stk : mail ok :
    The Hans : 2 stk : mail ok :
    WOLF_OF_DK : 2 stk : mail ok
    Deuce313 : 2 stk : mail ok :
    Try-this : 2 stk : mail ok :
    Fragman : 1 stk : mail ok :
    Don-jabbe : 2 stk : mail ok :
    Bentzin : 3 stk : mail ok :
    Marquis : 1 stk : mail ok :
    Falsk : 1 stk : mail ok :
    Zerokill3r : 2 stk : mail ok :
    |KLS| : 1 stk : mail ok
    Shooqer : 2 stk : mail ok :
    Martin : 2 stk : mail ok :
    Urbananen : 3 stk : mail ok :
    Happy^ : 5 stk : mail ok :
    Sam : 2 stk : mail ok :
    Cybergod : 1 stk : mail ok :
    Sajmon : 2 stk : mail ok :
    Carsten_DK : 2 stk : mail ok :
    DeH : 1 stk : mail ok :
    Firedog : 2 stk : mail ok :
    KarGa : 2 stk : mail ok :
    Axel : 1 stk : mail ok :
    Soltani : 1 stk : mail ok :
    Zlinky : 2 stk : mail ok :


    Jeg mangler en mail fra:


    Søndergård : 2 stk :


    Følgende har hverken sendt mail eller overført penge:


    PaW^
    Connektors
    HuleFanden


    Hvis der er andre der mener de har betalt, men som ikke er på listen, så sig til.

  • Oki nu har jeg betalt mig fri imorgen fra arbejde for at få de T-Shirts :D jeg ska lige ha det hele på det rene altså det jeg skriver her er det jeg ska gøre også så er det hele iorden ?


    Danske Bank
    Reg: 4745
    Konto: 4745021506


    overføre - 220kr


    I overførslen skal skrives Connektors skrives i notat-feltet og min adressen


    og så ska jeg også sende en mail til webmaster@tweak.dk med Connektors og adresse


    stemmer det hele ???


  • bare skriv Connektors i notat-feltet og send så en mail, til mailadressen du nævner, hvori du skriver din adresse og tydeligt viser at det er fra Connektors, subjekt på mailen skal bare være "Tweak t-shirt" ;)