Indlæg af The_Dude

    Takker for dit hurtige svar!


    Jeg er umiddelbart mest frisk på at køre raid 1, da jeg ikke kan lide tanken om at skulle starte forfra med at installere alle mine spil... Desuden har jeg nok plads efter at have investeret i en 1 TB disk i går.


    Tror jeg kører raid på spil drevet og beholder raptoren som systemdisk - den skal alligevel ikke trække noget vildt og voldsomt.


    Er det evt. muligt at oprette raid i vista? Tænker at det muligvis vil være lettere?

    Jeg kan også klart anbefale Z-2300! Blev virkelig overrasket over hvor meget lyd der er i det sæt til pengene! Jeg har hørt en del dub-step, hvor bassen er 2/3 af musikken - det klarede sættet til perfektion! Der er dog lidt forvrængning, hvilket først blev tydeligt da jeg lyttede til samme musik med mine HD 650 hovedtelefoner.


    Hvis du endelig skal investere i et sæt reol højtalere, så kig på B&W's CM1. Utrolig fed højtaler - i min mening en af de mest helstøbte low-budget højtalere på markedet (2.999 stykket).
    Det er ihvert fald hvad mine penge skal gå til næste gang jeg har nogle, og så supplere dem med en kraftig velspillende sub.

    Jeg skal til at formattere min computer, og har i den forbindelse overvejet at smide mine to WD 320 GB diske i raid. Jeg har i den forbindelse en række spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med at få afklaret.


    1. Hvad vil I vurdere er hurtigst? Min raptor som single HD eller mine to WD 320 GB i Raid?
    2. Hvilket Raid setup er hurtigst/mest sikkert? Raid 0 eller 1? Hvilket vil I anbefale?
    3. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at bruge raid setuppet til spil og lign, dvs. som et ikke system drev, så hvordan opretter jeg de to diske som Raid ved formattering og installering af Vista?


    Håber nogen vil give sig tid til at hjælpe?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho Ville også klart vælge Nvidia kort for tiden.. Synes ATI-drivere er for dårlige.. Men ja har jo altid været en smagssag.. =)


    Hørt! Jeg har stort set aldrig crashes mere efter jeg gik over til Nvidia fra ATI - så jeg taler også for Nvidia fremover.

    Jeg håber også at de havde nogle ting de skulle prøve i den første udgave i den nye generation - de 3 gamle er jo også ret forskellige - så jeg krydser fingre for et bedre spil næste gang, og ser indtil da frem til Mirror's Edge og Splinter Cell Conviction...

    Jeg er tæt på at have gennemført spillet på pc - jeg må ærlig talt sige jeg er skuffet, på trods af at jeg elskede de gamle spil. Synes på både godt og ondt at det fedt at man ikke kan dø. På den ene side er det fedt at man ikke skal loade spillet igen hvis man fejler, men på den anden side, har jeg ikke fået nær så klamme svedige hænder som jeg plejer, hvilket leder mig videre til næste kritikpunkt.


    Jeg synes generelt at spillet har været for let, det har været superhurtigt at gennemføre. Jeg fortryder til tider at jeg har købt det, for at være helt ærlig.
    En anden ting jeg også synes var ret ærgeligt, er kameraet - den mulighed man tidligere havde for at kigge rundt omkring, er alt for fastlåst mange steder i spillet - på den måde opdagede jeg ikke lightseeds, på trods af at jeg var hoppet lige forbi dem.


    Kampscenerne synes jeg i visse tilfælde er superfede, men de kan til gengæld også blive virkelig kedelige, med de transformationer som fjenerne går igennem.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FreakshowJa.. Man kan godt blive lidt skør til sidst. Det hjælper ikke engang at dræbe ham :D Så kommer der bare en dame i stedet der hele tiden siger siger: "Some idiot killed our DJ, here's some music!" og spiller de samme numre igen. Men hey! Jeg fik hans seje solbriller og bandana dims :hb:


    Lol, jeg nåede aldrig at møde Three dog, da jeg tilfældigvis fandt den vault hvor farmand gemte sig - har lidt på fornemmelsen at jeg er gået glip af rimelig meget af spillet...

    Hey Rasmus,


    Det er ikke fordi jeg ikke vil sende, men har bare ikke tid til at komme på posthuset inden for det næste stykke tid grundet en kommende deadline på arbejdet. Hvis det er ok med dig, vil jeg gerne lige se tiden lidt an og se om der er en fra kbh området der har mulighed for at hente det i stedet - ellers skal jeg nok sende dig det når jeg får tid efter jul. Sig gerne til hvis det fortsat har interesse.

    Hey,


    Jeg købte i sin tid en ordentlig bunke proteinpulver og Megagainer, da planen var at jeg skulle give den gas med styrketræningen. Jeg har desværre pådraget mig en skulderskade, som gør at jeg ikke har trænet længe, og heller ikke kommer til det foreløbig. Jeg sælger derfor mit lille lager af pulver produkter, da produkterne udløber til Marts, og så kan andre lige så godt få glæde af dem. Bøtterne har stået i mit garderobe skab hvor der er ret køligt, og de har derfor hverken fået fugt eller er blevet udsat for for høje temperaturer.


    Der er tale om to produkter:


    Proteinpulver:


    Dymatize Elite, Rich Chocolate - 2,3 Kg (Mindst holbar til Marts 2009) Har to bøtter til salg


    Elite Whey Protein fra Dymatize indeholder en perfekt blanding af valle protein koncentrat, ion-echange valle protein isolat og valle peptider. Elite Whey Protein indeholder ingen aspartam og er heller ikke tilsat sukker, fruktose eller anden kulhydrat.


    Elite indeholder desuden en enzym blanding der gør fordøjelsen nemmere (Aminogen®) og hjælper med at forbedre optagelsen. Aminogen® gør desuden produktet mere velegnet til folk med laktose intolerance.


    Næringsindhold:


    Serveringsstørrelse: 28,7 gram
    Energi: 116 kalorier
    Protein: 23,0 g (80,00 %)
    Fedt: 1,5 g (5,20 %)
    Kulhydrat: 2,5 g (8,70 %)
    - heraf laktose: 1,0 g (3,50 %)


    (link:http://www.sublimsport.com/dk/…s/elite-whey/category/14/)


    Normalpris i butik 599,-
    Pris på nettet 439,-


    Sælges HBO 150 ,-


    Mega Gainer:


    Dymatize Mega Gainer, Rich Chocolate - 1,5 Kg (Mindst holbar til Marts 2009) Har tre bøtter til salg.


    Dymatize Mega Gainer giver dig den perfekte blanding af essentielle og ikke-essentielle aminosyrer med simple og komplekse kulhydrater. Med Dymatize Mega Gainer valleproteiner med de vigtigste aminosyrer kan du hurtigt genopbygge dine musklers kulhydrat- og proteinlagre. Bruger du Mega Gainer efter træning vil du hurtigt forøge din vægt og din muskelmasse.


    Dymatize Mega Gainer fås i 4 smagsvarianter: Chokolade, hindbær/jordbær, mokka, vanille smag


    Produkt detaljer:
    Proteiner består af aminosyrer, som er kroppens byggesten. Aminosyrer sammensættes til kæder af peptider, som sættes sammen til proteiner. Der er 9 essentielle aminosyrer, som kroppen ikke selv producerer og som derfor skal indtages gennem kosten.


    Ved hård styrketræning har man brug for ca. 2,0 gr. protein pr. kilo kropsvægt. Det er vigtigt at indtage protein senest en halv time efter træning for at opnå den bedst mulige genopbygning/ restitution af muskelvævet og bindevæv.


    For mig betød brug af Mega gaineren, at jeg meget hurtigt forøgede min muskelmasse. Jeg drak shakes af en blanding af Eliten og Megagaineren, hvilket gav et perfekt resultat. Problemet for mig bestod i, at min krop ikke havde tilstrækkeligt med kulhydrater, hvorfor min krop brugte proteinen som forbrænding i stedet for til opbygning af muskelmasse. Dette ændrede indtagelse af Mega gaineren.



    Amount Per Serving:


    Calories: 540
    Calories from Fat: 63
    Total Fat: 7g 9%
    Saturated Fat: 1g 4%
    Cholesterol: 0g 0%
    Sodium: 135g 12%
    Potassium 990mg 65%
    Total Carbohydrates: 89g
    Dietary Fiber: 0g 0%
    Sugars: 26g
    Protein: 30g
    Vitamin A: 0%
    Vitamin D: 0%
    Iron: 2%
    Calcium: 6%
    Vitamin C: 0%
    Vitamin E: 0%


    (link:http://www.sublimsport.com/dk/…/mega-gainer/category/14/)


    Normalpris i butik 299,-
    Pris på nettet ukendt,-


    Sælges HBO 100,-


    Produkterne kan kun afhentes på Nørrebro, Kbh. Til gengæld følger personlig vejledning i brugen af produkterne, baseret på min viden og erfaring som fitnessinstruktør.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvorfor skal den være på den liste ? - Arbejder du for Elsparefonden og er det da arbejdsgiveren der skal betale den? Nå, men så tag en X61 hvis den absolut skal være på den liste.


    Ja, det er arbejdsgiveren der skal betale, og eftersom de går meget op i miljø, er dette et af de vigtigste krav. Har kigget på X61, men den eneste model der ligger inden for budgettet er 7669, men den er desværre uden optisk drev, hvilket der desværre også skal være... My bad, at jeg havde glemt at skrive det på listen!

    Hey Tweakers!


    Jeg er blevet sat til at kigge efter en ny bærbar til mit arbejde. Jeg har kigget efter en i et stykke tid, men har endnu ikke fundet den rigtige til prisen. Håber derfor I kan hjælpe!? Den skal være på Elsparefondens list over anbefalede computere: http://application.sparel.dk/ItWebUI/index.aspx


    Krav:


    - Max. 8750,-


    - Kompakt - så helst omkring 12"


    - God batteri levetid (min. 4 timer - også efter 6 mdr.)


    - Skal have dvd brænder


    - Intet krav til gfx, da den udelukkende er til kontorbrug


    - Skal have wlan B/G/N og gerne bluetooth


    - Ikke et must, men må gerne have fingeraftrykslæser


    - Skal kunne køre Vista

    Hvorden har i opsat jeres rat i GRID? Jeg kunne godt få spillet til at genkende sættet, men konfigureringen var helt hen i vejret. Så jeg ringede til Logitech, der sagde at jeg skulle konfigurere hele skidtet manuelt. Det fik både rat og pedaler til at virke, såvel at jeg også fik ffb til at virke.

    Corsair uden tvivl! Har selv to forskellige modeller - HX620W og VX450W. Det er ikke dem man kan høre - det er tværtimod de ellers støjdæmpede harddiske... At HX620W har modulære kabler er et enormt stort plus for airflowet og for æstetikken i kabinettet.

    Jeg vil klart anbefale dig Logitech Z2300!!! Sætter spiller lige så godt som et forholdsvis kraftigt anlæg. Jeg har tidligere haft mit anlæg tilsluttet computeren, men savnede noget mindre og derfor var dette sæt perfekt!