Indlæg af Newbie88

    Hej.


    Jeg har erhvervet mig en Dell 630m, med et onboard grafikkort.. Intel Chip GMA 900.


    Problemet er at jeg ikke kan finde ud af at slå vsync. fra i cs.. Nogen der ved hvordan man gør?


    Det ville være en super hjælp :)

    Tak for de hurtige svar... Jeg kan ikke lige downloade nu..


    Men hvor ligger equation editor? Jeg kan simpelthen ikke finde det, og det hjælper ikke at søge.. Jeg har ellers det nyeste word og proofing tools.

    Hej... Jeg har lige fået min bærbar som jeg skal bruge i skolen.
    Men jeg har brug for et program til at skrive matematik på, jeg synes ikke word og excel er særlig godt, jeg vil gerne ha et hvor alle de matematiske tegn ligger klar, og hvor man har lidt mere frihed.
    Man skal også helst kunne lave et rigtig divider tegn. I ved en streg mellen nævner og tæller, men ikke sådan så man skal lave det i 2 linier.


    Jeg håber i forstår hvad jeg mener da jeg er rimelig stresset. Har en matematik opgave til imorgen og jeg kan simpelthen ikke holde word ud, og jeg gider ikke bukke under og skrive i hånden, der er jo en grund til at jeg har købt en bærbar :)


    Mvh - Christoffer

    Hejsa!


    Jeg har lige bestilt en Dell 630m Med et onboard grafikkort. Og jeg ville bare hører om der er nogen af jer der har prøvet at spille wow med sådan et? Hvordan er grafikken? Er det overhovedet det værd?