Indlæg af flvind

    Hej nu har der været lidt diskusion herinde og jeg har prøvet forskellige ting uden den store virkning. Jeg regner med at prøve at installere Windows XP 32 bit og se hvordan det kører.


    Med hensyn til diskusionen om 32 bit vs 64 bit vil jeg lige sige at det kan ofte være svært at finde drivere der understøtter 64 bit og selvom nvidia skriver 64 bit skulle det ikke overraske mig at der kan være problemer med det. Jeg tror hellere ikke at 64 bit versionen af Windows XP er særligt udbredt og det kan resultere i bugs.


    Tak for hjælpen

    Hej


    Jeg har for nyligt fået et Asus 6800gt gfx kort, men har et par problemer med det


    Jeg har installeret Windows XP 64 bit men oplever følgende
    - der er intet signal på dvi udgangen når jeg kommer ind i windows.
    - er i tvivl om hvilke drivere der kører bedst til 64 bit


    Det er en AMD 4200 XP med 2 GB ram


    Håber I kan hjælpe

    Hej


    Jeg har et Windows problem. Jeg har ikke adgang til min registreringsdatabase og lignende.


    Jeg tror det skyldes en virus eller noget men ved ikke lige hvordan jeg genaktivere dem.


    på forhånd tak

    Hej


    det er helt rigtigt at det er reklamen for bt. tak for hjælpen


    kender I ikke det at man kommer til at nynne noget og så kan man bare ikke komme i tanke om hvor det er fra.


    endnu en gang tak for hjælpen

    Hej jeg har set en reklame på et tidspunkt hvor der er en mand der siger


    la dig da dig


    eller noget lignende


    nogen der kan hjælpe?

    Hej
    Jeg søger musikken fra Tuborgs Kylle kylle reklame da jeg gerne vil bruge denne som ringetone


    please hjælp mig