Indlæg af Kejserjorn

    Hej alle,


    Jeg må erkende at Popcorn Hour ikke lige var det jeg regnede med, så derfor sætter jeg min C-200 til salg.


    Den er købt hos DustinHome d. 5/6-2010, så den er altså ikke engang en måned gammel, og står fuldstændig som ny.


    Der følger IR Kit (aldrig brugt), Wifi kort, kvittering og original emballage med.


    Prisen jeg betalte:


    C-200: 2579.-


    IR Kit: 129.-


    Wifi kort: 369.-


    I alt: 3077.-



    Alder og stand taget i betragtning, sætter jeg det til salg for HBO 2500.-


    Tingene kan godt sælges hver for sig, men kun hvis jeg kommer af med det hele, og ikke for under 2500.- i alt.


    Der sidder en 500 GB 2,5" harddisk i, som er købt sammen med maskinen. Den kan evt. følge med for 500.- oveni, men den har jeg nu ikke noget imod at beholde....


    Det kan afhentes i Silkeborg eller sendes for købers regning.


    Spørgsmål er velkomne, OT og bud under HBO frabedes venligt men bestemt.
    Ren handel foretrækkes, men bytte udelukkes ikke, hvis du har noget som jeg virkelig ikke kan undvære :razz:


    Er sat til salg flere steder, men opdateres løbende. Slutdato fastsættes når HBO er opnået.


    /Kejserjorn

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kejserjorn
    Jeg regner ikke med at tjene alverden på det, skal bare af med det. Men til gengæld gider jeg heller ikke at bøvle ret meget med det, så derfor går jeg ikke på posthuset for under 100.- PP. Flere ting kan selvfølgelig samles til et bud, så man kommer op over de magiske 100.- Afhentet er bud under 100.- helt ok

    Kender ikke alder på diske og blæsere, men nogle år har de da på bagen.


    Følgende er p.t. reserveret i en samlet handel:


    Samsung 400 GB SATA
    Samsung 250 GB SATA
    3 x Kingston value 1 gb
    1 x Athlon 64 x2 4000+
    Asus M2A-VM med 690G chipset
    Arctic Cooling 64 freezer pro
    1 x AMD stock fra x2 4000+

    Hej folkens!


    Jeg har ryddet op i gemmerne, og har fået samlet en kæmpe bunke med hardware og ragelse, som jeg aldrig får brugt, og derfor sættes det nu til salg.


    Jeg regner ikke med at tjene alverden på det, skal bare af med det. Men til gengæld gider jeg heller ikke at bøvle ret meget med det, så derfor går jeg ikke på posthuset for under 100.- PP. Flere ting kan selvfølgelig samles til et bud, så man kommer op over de magiske 100.- Afhentet er bud under 100.- helt ok


    Du er velkommen til at stille spørgsmål, og så vil jeg svare så godt jeg kan. Men jeg gider som sagt ikke at bøvle ret meget med det, så jeg pakker altså ikke lige en ting frem, for at teste den for dig. Alt virkede da det blev pakket ned i sin tid, med mindre andet er skrevet...


    Tingene befinder sig i Silkeborg, og det er muligt, indenfor rimelig køreafstand, at få det leveret mod betaling.


    Tråden kører på HOL, Tweak og HWT, og bliver opdateret ca. 1 gang om dagen. Jeg lader den køre til 1. Januar, ELLER til der kommer et godt "her og nu tilbud".


    Bud skal holdes i tråden, så alle kan følge med, og OT frabedes venligst men bestemt!


    Nedenfor er en liste med det meste. Flere ting kan dukke op, og så ryger de bare oveni bunken. Hvis det er større ting, skal jeg nok lige nævne det.


    HBO: 1 Krone


    Billeder:


    http://img269.imageshack.us/g/147iu.jpg/


    PSU:
    No Name 400 W
    Chieftec 360 W


    HDD:
    Maxtor 160 GB. IDE


    TV kort:
    Asus analog
    Hauppauge wintv analog


    CPU kølere:
    Intel stock fra E8400
    2 x Thermaltake TR2


    Kabinetter:
    No name, hvid med Codegen 350 W PSU og cd rom drev + DVD brænder + diskette drev. Aner ikke om drevene virker.
    Stort sort skrummel, som jeg ikke kan huske navnet på. Mangler låge i fronten, men det er stort, så der er masser af plads at arbejde på, hvis man vil bruge det til et mod. Der sidder en DVD brænder i, men aner ikke om den virker. Uden PSU
    Begge er støvede og har masser af ridser, men ellers er de som beskrevet, og kan sagtens bruges.


    Vandkøl:
    CPU blok EK Supreme Plexi med monteringsplader - aldrig brugt
    VGA blok Swiftech MCW 60 - aldrig brugt


    Software:
    Heroes 4
    Neverwinter Nights
    2 expansions til ovenstående
    Bullguard med 1 års licens


    DIV:
    No name sata controller 2 porte
    1600xt (eller pro) gfx, er næsten helt sikker på at det er xt, men lover intet, og gider ikke at teste....
    T-balancer blæserstyring, virkede da jeg pakkede den ned for år tilbage, men aner ikke om det virker nu...
    Trust optisk trådløs mus med ladestation
    En kasse med ca 1 mill. forskellige kabler, adaptere, dimser, remotes, tastaturer og generel ragelse.

    Hejsa,


    Jeg søger en Xbox 360.


    - Der skal som minimum medfølge 20 gb. hdd. men den må gerne være større.


    - Det er underordnet om der er HDMI udgang, da jeg alligevel ikke har flere ledige indgange i mit tv...


    - Minimum 1, men gerne flere, trådløse controllere.


    - Der behøver ikke at følge spil med, men det er bestemt heller ikk et minus.


    - Den skal selvsagt være 100 % i orden, og kvittering er et plus, men intet krav.


    Ser frem til at se hvad I har at byde på :)


    /Kejserjorn

    Kølehovederne ligger stadigvæk i original emballage, de har slet ikke været pakket op. Der følger ikke heatsinks med, det er kun selve kølehovedet med monteringsgrej og fittings, som beskrevet i linket.