Indlæg af TaHL

    ja, det er godt nok en god gang pain in the a..!!


    håber fandme de får det fixed, medmindre det er en eller anden anti-pirat ting de har gang i.. håber bare ikke det er et hardware problem..


    men synes måske bare det er skidt at reklamere så meget med de ting som det kan.. men pågrund af driver ikke kan nyde til det fulde.. flot nvidia..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg har flyttet din tråd til Hardware & Tilbehør, da den i hvert fald ikke hører hjemme i Film & Musik ;)


    En anden gang kan du bruge forumbeskrivelserne på forumforsiden, eller evt. finde hjælp her hvis du er i tvivl om hvor du skal placere en tråd.


    det beklager jeg..!

    men hvis jeg ikke tager, helt fejl.. så får man ikke den rigtig opløsning ud af det.. eller hvad..


    f.eks. hvis jeg nu køre 720p/1080i på min sekundær skærm, så kan jeg ikke komme op og køre den samme opløsning, ved at trække det over i udvidet skrivebord..


    eller tager jeg fejl?

    Geforce 8 Series, uden video fuldskærms overlay?


    kan det virkelig være rigtig, at Nvidia, har valgt at fjerne fuldskærms overlay fra deres 8 serie??


    har lige købt et 8800 GT og hvis det virkelig kan passe, så får de det lige tilbage i nakken..


    nogen der ved noget eller har en løsning på dette problem??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SilenTi
    Jeg har som sagt 2 stk.


    jeg kan muligvis være interessert i den anden, hvis prisen er rigtig..


    ps. undskyld, for at blande mig og ikke bare lave min egen tråd..!

    bruger Haali Splitter og FFDShow, og afspiller i windows mediaplayer, virker skam også helt fint, bortset fra små lagges og andre ting der gør at filmen kommer ud af sync en gang i mellem..


    men skal da lige teste det med mediaplayer classic


    hvad angår mit hardware, så er det ikke alt for optimailt..


    cpu: amd 3500+ 64bit
    ram: 2,5 Gb
    gfx: 7900GT 256mb
    og alle min HD'er er 7200rpm


    bruger windows XP

    software.. skal afspiller backup's af HD film på min comp.. har brugt medie player end til videre.. men trækker for mange resourser, så håbede på at finde noget der var lidt mere optimalt..

    super.. det var faktisk bare det info, jeg havde brug for.. da jeg kun har en PCI-e port på bundkortet, ville det også skulle skiftes.. så det kan på ingen måder betale sig..


    jeg TAKKER mange gange for infoen..

    Hejsa.. jeg overvejer lidt at lege med SLI, men er en rigtig Rookie.. så har lige nogle spørgsmål..


    Jeg er med på man skal have 2 identiske GFX kort.. i mit tilfælde GeForce 7800 GT..


    men så vil jeg gerne høre om der er nogen krav til bundkort..
    f.eks. skal der være 2 PCI-e porte eller køre de over samme port..?
    eller er der andet jeg lige skal være klar over.. som sagt en rigtig Rookie.. ;)


    Ps. hvis der er nogen der ligger inde med et 7800GT kort, så er jeg muligvis interessert :)


    TaHL

    fair nok.. jeg lukker tråd om lidt.. tak for alle jeres bud/vurderinger.. det hjælp.. jeg laver en ny tråd hvis det ryger til sælg på et tidspunkt..


    hygge derude i DK

    måske 14 dags tid.. skal lige runde den første.. men en af grundene til det skal vurderes, var fordi at den butik jeg køber nyt lir ved, måske var interessert i at købe det.. så ville tjekke op på jeg ikke blev snydt..

    ville høre hvad folk regner med at jeg kan få for dette her..


    Bundkort: Abit IC7 MAX-3


    CPU: Pentium 4 #Northwood 2.6 GHZ


    GFX kort: ATI radeon 9200 Pro (128 mb)


    det hele er ca. et år gammel..