Indlæg af El Nino

    Tak for rådet, har læst om det og det lyder som en mulighed. Vil prøve i morgen.


    Idag har jeg haft samme problemer, men det sker kun når jeg starter et spil. Kan sagtens surfe, se video osv. uden problemer. Nu jeg lidt af en noob på området, men hvis mit grafikkort er dødt ville jeg så stadig kunne det?
    Jeg tænker på om det kunne have noget med overophedning at gøre? Vil bare lige være sikker inden jeg smider et grafikkort i ovnen :))

    Hej.
    Jeg sad og spillede minecraft idag, da min grafik pludselig gik amok. Det hele frøs og der kom små blå linier vandret på skærmen. Jeg genstartede computeren, men efter et par minuter skete det igen. Derefter genstartede jeg i safe mode og der var det fint. Så genstartede jeg så igen normalt, men igen var der blå striber og resolutionen var ændret til 800x600.


    Jeg kan ikke ændre resolutionen, og når jeg går ind i device manager står der code 43 ved mit grafikkort. Så vidt jeg kunne google mig frem til er det noget med hardware fail. Jeg har prøvet at reroll mit system tilbage, opdatere til nyeste drivere og slukke for alt strøm men intet virker.


    Jeg kan godt bruge computeren nu, så længe resolutionen er 800x600, men går ud fra der er fordi mit grafikkort er slået fra automatisk?


    Er mit grafikkort færdigt?

    Hej.
    Jeg har et problem med min skærm, som jeg ikke kan forstå. Når jeg tænder min computer og skærm, så forbliver skærmen bare sort. Jeg kan se lyset på tænd/sluk knappen blinker. Efter jeg har genstartet computeren et par gange, så virker skærmen pludseligt. Det startede for et par dage siden, og det som om at jo mere tid der går, jo flere gange skal jeg genstarte computeren før skærmen går igang :s
    Skærmen er ikke mere end et års tid gammel.


    Har prøvet at sætte skærmen til en anden computer, og der skete det samme.


    Hvad kan der være galt?

    Jeg takker for svarene.


    Ja det er nok bare mig som havde forventet mere hvad angår musik. Det lader til at de fleste anmeldere ikke er kritiske nok efter min mening :)
    Men har nu også mest en gamer så det går nok.


    Mht. Equalizer, jeg kører vista og der er åbenbart ikke en 'indbygget' en mere. Mit lydkort er realtek high audio def eller noget, og der er kun nogle preset settings som er temlig ringe.
    Er det muligt at hente en og på en måde få den til at påvirke al lyd? og hvis det er tilfældet er der nogle gode links?

    Hej alle
    For en uges tid siden købte jeg et sæt høretelefoner, Sennheiser PC350. Så vidt jeg har kunnet researche mig frem til skulle de være super gode.
    Problemet er at de har skuffet rigtigt meget, jeg ikke sikker på hvorfor. Om de bare er mig eller om jeg mangler at 'aktivere noget'. Eller hvad ved jeg :)


    Jeg pluggede dem bare i også fungerede de. Men når jeg hører musik minder det nærmest om at høre det fra en radio. Der er nærmest heller ingen bass. Jeg har rodet med equalizeren i winamp og fået det til at lyde okay, men jeg har på fornnemmelsen at det ikke er meningen.
    Film og spil er en smule bedre, men stadig ikke langt fra imponerende, mine gamle til en hund spillede nærmest bedre. Der er igen næsten ingen bass.


    Anyway, jeg har på fornemmelsen at jeg ikke får det optimale ud af dem, hvilket er ærgeligt da de temlig dyre :)


    Nogen der har forslag/løsninger/anything eller er det bare mig der havde for store forventninger?

    Hej alle
    Tiden er kommet til at jeg skal købe ny computer, og da jeg ærlig talt ikke har ret meget forstand på det ville lidt hjælp være super. Det er vigitgt for mig at få den helt rigtige
    Den skal primært bruges til spil (Crysis), men skal samtidig også bruges en smule til programmer som after effects, maya osv. Prisleje er omkring 6000-7000 uden skærm/mus/tastatur. Den skal være samlet på forhånd og skal ikke bruges til overclocking.


    Jeg har kigget lidt på følgende computere allerede:
    http://www.topdata.dk/product.…oduct=5083&sub=260&page=1
    og
    http://www.topdata.dk/product.…oduct=5065&sub=260&page=1
    så vidt jeg kan se er de ens bortset fra den ene er Q9300, 6MB CACHE mens den anden er Q6600, 8MB CACHE. Hvad er forskellen og hvilket ville passe bedst til mit behov? Er de ellers noget værd disse computere?


    En anden jeg har kigget på er denne:
    http://www.topdata.dk/product.…oduct=5077&sub=326&page=1
    Minder meget om ovenstående Q6600, bortset fra et andet grafikkort. Er dette bedre til mit behov?


    Quadcore vs duocore? så vidt jeg har læst mig til, er det bedst at vælge en quad for at være lidt fremtidssikret.


    Andre forslag er velkomne, også gerne bygselv pc fra shg osv
    På forhånd tak

    Hej
    Er der nogle Flash AS3 hajer herinde?
    er stødt ind i et lille problem, som jeg enlig troede var ret simpelt


    Handler enlig bare om at jeg har min side med knapper osv også vil jeg gerne loade en anden swf fil ind i den vha. en container osv.


    har kun haft få timer med flash så har ikke så mget forstand på det endnu :)

    Hey hey.


    Jeg leder efter et par computerhøjtalere, idet jeg har besluttet at mit nuværende anlæg er for stort til min lille lejlighed.
    Jeg ved omtrent intet om emnet, men mine krav er enlig bare at de skal være Okay kvalitet, ikke lige lort og til en rimelig sum penge :)
    Ville således lige høre herinde om i kan anbefale noget?


    Andre løsninger er selvfølgelig også velkomne :)

    Hej folkens,


    For et godt stykke tid siden faldt jeg over denne side hvor man kunne skrive beskeder enten i sandet på en strand eller spray malet på en mur.


    Det foregik ved man skrev en sætning og vupti lavede den det om til at det f.eks. lignede at sætningen var skrevet i sandet på en strand.


    Anyways har prøvet at finde siden igen, men uden held. Nogen some kan hjælpe?

    Hvordan kommer man ud af sin guild, hvis man ønsker det? har kigget lidt rundt men har ikke rigtig fundet nogen funktion til det... Skal jeg have fat i guild masteren eller hvordan?

    Hej folkens...
    Jeg har lige købt WoW, men er stødt ind i en lille forhindring. Når man opretter sin account skal man til sidst indtaste en pre-paid game card code, for at aktivere sin account og få sin gratis måned. Problemet er at jeg ikke kan finde denne kode! Har vendt og drejet alt der hørte med og kan simpelthen ikke finde andre koder end min cd key!
    Skulle der have været et pre-paid game card med eller har de bare gemt koden meget godt?


    På forhånd tak...