Indlæg af torsk2

    har lidt forskelligt jeg gerne vi af med.


    Intel E6750 med zalman kobber køler (aldrig OC)


    Asus P5N-D bundkort


    Powercolor radeon 3870 512mb (model nr AX3870 512MD4-PH)


    soundblaster audigy 2 (model nr sb0240)


    samsung 160gb sata hdd. 8mb cache 7200rpm


    samsung 160gb sata 2.5"hdd. 8mb, 5400rpm (ikke testet)


    sort sata dvd brænder


    Sort Lian li medi tower i børstet alu. med 2 blæsere og lydisolering. kan ikke finde model nr på det, men det er pænt og velholdt


    Aspire psu med justerbare fans (model nr PSIV-620-2


    tingene er næsten 2 år gamle, så der er nok ingen garanti tilbage. kvitterin haves dog hvis det ønskes. de har kun kørt i 8 mdr og har aldig været overclocket på nogen måde


    det er kun selve delene det drejer sig om da kasserne er smidt ud.


    delene kan sendes...dog ikke kabinettet. det kan afhentes i svendborg. hvis der skulle være en der kunne bruge alle delene, så skriv endelig. der mangler trods alt kun ram før der er en rimelig pc til lidt af hvert


    har ingen HBO og det kommer der heller ikke uanset hvor mange gange i spør :-). så har det interesse så kom med et bud.
    lader den køre til i morgen aften kl 20


    forbeholder mig retten til bla bla bla



    KØRE OGSÅ PÅ TWEAKUP

    hej alle sammen


    sælger mit lille vidunder da jeg ikke bruger den så meget som jeg gerne ville ha tid til. maskinen har følgende specifikationer:


    kabinet: Silverstone SG05 ITX kabinet


    bundkort: Zotac GeForce 9300-ITX WiFi


    cpu: Intel q9450 2.66ghz/1333 12mb lvl2 cache


    ram: 2 x 2gb kingston hyperX pc 8500


    grafikkort: XFX gts250 /512mb


    Harddisk: 1.5Tb Samsung EcoGreen F2


    Optisk drev: Sony Optiarc BC-5600S (slimline bluray drev)


    der medfølger Vista home premium licens med også



    Maskinen er, trods specifikationerne, ganske lydløs. sider jeg i min sofa (2½ - 3 meter væk) kan jeg slet ikke høre den køre. de ældste dele er ca 5mdr gamle, men cpu og HDD er under en måned. der medfølger naturligvis alle kvitteringer samt org embalage på grafikkort, bundkort osv.


    jeg foretrækker den naturligvis afhentet, så køber kan se den virker som den skal. men de det ikke en mulighed, kan jeg godt sende den på købers regning

    hejsa alle sammen


    står og mangler en 2.5"HDD. størrelsen er ligegyldig, det skal bare være en alm. ATA og minimun 5400rpm....og så billig som muligt :-)


    Skriv en PM eller email mig på flecks2@hotmail.com


    på forhånd tak,


    //torsk2