Indlæg af torsk2

    Hej


    skal af med min ca 3 mdr gamle HTPC da den samler støv. det drejer sig om en Arctic cooling MC101 A10.
    den har AMD a10 mobile apu med radeon 7660g gfx, 8gb ddr3 ram, 500gb hybrid disk, tv tuner, usb 3.0 osv.
    den er købt hos dustin home og der er kvit og org. emballage
    nyprisen var ca 4100, så syntes selv prisen er fair


    2800,- (pp hvis den skal sendes)

    hej
    sælger et kontron KT965 med intel celeron 430 cpu (med box køler) og 1gb samsung ddr2 ram. der er ikke æske eller kvit....
    ved godt det ikke er guld, men det er fint til en børne pc og lign. har evt også et 8600gt GFX der kan komme med. så sælges billigt til den der kan bruge det. kom med et bud
    det befinder sig i svendborg

    kunne godt bruge en Aopen Mini PC Barebone MP965-DR...men er prisen til forhandling? det er trods alt en ældre sag :-)

    hey


    har fået ovenstående spil i julegave. men spiller aldrig og når jeg endelig gør, er det ikke den genre :-)


    det er uåbnet. hvis der er nogle der kan bruge det, så kom med et bud. kan hentes i 5700 eller sendes på købers regning

    hej


    min søns børne pc har det lidt skidt så mangler nogle ddr ram. 512 el. 1 gb klodser og et agp kort. ikke noget helt vildt...bare det kan bruges til lidt småspil


    nogle der har noget brugbart? gerne på sydfyn, men andet kan også bruges :-)

    skal af med ovenstående 15.4" maskine med core i3 (2367M), 6gb ram, 500gb hybrid disk, geforce 640m, dvd drev, win7 osv.
    den er sort og i alu/plast. ca 2 cm tyk (med skærm) og vejer 2.25kg. den er lidt over en måned gammel og der er selvfølgelig kvit med. den kan afhentes i svendborg eller sendes på købers regning.


    ønskes billede, så send en PM med telefon nr i



    3600

    var også deromkring jeg lå :-)
    ved godt deres ry er lidt blandet....men den bedste maskine jeg har haft var en acer :-). man skal bare holde sig fra de billige.
    hvis der er bud der ligger deromkring, så sælges den

    hvad kan man få for ovenstående?
    som sagt, acer m3, med core i3 (2367M), 6gb ram, 500gb hybrid disk, geforce 640m, dvd drev, win7 osv.
    den er sort og i alu/plast. ca 2 cm tyk (med skærm) og vejer 2.25kg. den er lidt over en måned gammel og der er selvfølgelig kvit med
    hvis der er bud, er de også velkomne :-)

    hej
    har en galaxy tab 2 jeg skal af med. har kørt max 5 timer og der er stadigvæk plastik på den. det er hvid 3g version med 10.1" skærm og 16gb flash
    der er kasse samt kvit med
    kom med et bud.....

    skal af med ovenstående kabinet da det ikke bliver brugt. det er ca ½ år gammelt, men er stort set ikke blevet brugt...alle ting samt kasse og kvit medfølger


    nærmere spec´s kan ses her
    http://www.origenae.co.kr/en/h...


    det koster ca 2700 fra nyt, men forventer jeg selvfølgelig ikke at få ind igen


    kom med et "fornuftigt" bud


    skal måske lige tilføje at det er versionem hvor der medfølger ir modul og remote

    hej


    skal af med ovenstående bandit.....3.1ghz quad core lga 1155. brugt som midlertidig cpu. købt i november 2011 og der er kvit med fra komplett


    kan afhentes i 5700 svendborg eller evt sendes på købers regning


    kom med et bud

    hej


    skal af med ovenstående. den er ca 1½ måned gammel og der er naturligvis kvit og embalage med.


    det er 32gb versionen uden tastatur. der medfølger taske og 4gb micro sd kort til den


    den befinder sig i svendborg og foretrækker afhentning. men kan godt sende den hvis køber betaler omkostninger


    regner med at få omkring 2500 for den, men kom med et bud