Indlæg af Dr. MorningWood

    okay det er en godt program det er VLC-player... den kan enda se bin filer.....


    Takker mange gange... og FUCK alle de andre codex's...


    Tak Dalingo, du er dagens mand!

    argg ja det ved jeg ik rigtig... havde for et stykke tid siden en videocamara sat til og der virkede det med PowerDVD, men så fjernede jeg Videocamaraet og siden der har det ik ville afspille mpg.... har haft de samme programmer installert som nu, men det hele er kommet efter med med video.... mener jeg... men kan godt være jeg ska prøve at installere win frofra igen og se om den så kan unden alt det fis installert....


    Men tak for de gode råd, kom endelig flere, kunne jo være jeg blev fri for at ins. windows igen...

    hey..... hvilket program ska man ha for at kunne se mpg filer.... mener selv bare det er windows medie player, men kan ik få den til det... det skriver bare opretter forbindelse og så 10sec skriver det at det ik understøttes.....


    Jeg har installeret:
    DivX
    GiVX
    Nimo Codex 5.0Final
    Media Player 9.0
    SMR Patch


    Hjæææææææææææææææælp.....

    ja det er rimlig smart, er nemlig også bange for det DOS fis... synes bare den er ubehagelig den hvide skærm som kommer i slutningen af opdateringen... det kommer nemlig en lille hvid firkant som dækker ca 50% af flashmenu 10sec før den er færdig... som om at programmet ik svarede...

    hej jeg vil gerne ha opdateret min Bios MEEEEEEN aner virkelig ik hvordan jeg gør... er ik det størreste freak til det fis, så ville meget gerne ha lidt hjælp hvis der er nogen som vil forklare... Det må gerne skæres ud i pap....


    Zpike.....


    Hvor kan jeg se hvilken version jeg har på nu???

    leder efter et program så jeg kan tag sange fra mine CD'er og lave dem Mp3, og så evt brænde en ny CD med de sange jeg gerne vil høre...


    Efter hva jeg ved er det lovligt... men ret mig hvis jeg tager fejl....


    Zpike