Indlæg af Dr. MorningWood

    ja det er lidt avligt det ik var længere..... Det er da en vildt sørgelig slutning.... sad sku næsten og vræææælte....


    Mon der kommer en 3'er som vare 30 dages konstant spilning for at gennemføre??? eller bare en 3'er???

    okay jeg vil lige prøve og se om jeg kan finde ud af det... kan sku sikkert ik... men skriver lige imorgen...



    Zpike

    og ja det er custom game jeg mener... spiller ik det andet... Det spil jeg starter er der ingen som joiner... og det plejer der ellers at gøre, når jeg sidder hos en af mine venner... hjælper heller ik selvom jeg refresh'er hele tiden... ingen joiner = ingen kan se mit spil...

    det jeg mener med det er at ingen kan se mit spil som jeg starter... kan godt komme ind osv... Problemet er bare at ingen ser mit spil som jeg starter....


    og det er jo lidt noget gylle...

    nej han er da jordens fedeste mand... Er det ik body stof du mener 2#...?? Har da ik hørt han har været på amf og lign... Ska da nok blive lidt sjovt sladder man kan høre om ham...

    ja jeg har rouder... men aner ik hvordan man ska åbne porte... kan jo godt komme ind og spille men andre kan bare ik se mit jo....


    fatter lidt hat....

    Hej har jo lige fået internet der hjemme... dejligt.... nok om det..


    Jeg kan ik starte nogle spil på battlenet, eller jo kan godt starte det men det er ik nogen som kan se mig... og hva gør man så ved det???? Det er TDC 1024/256 linje jeg har fået tildelt med 2 ip'er...


    Zpike

    okay er der ik en som kan give mig CloneCD.....


    2# den crack du gav mig kan jeg heller ik med.... det er noget møj... mit aller elskede spil er VÆÆÆÆÆK VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL.....


    fanme noget fuck... håber det virker med cloneCD

    jo det er måder du alligevel kan kommer ind på battlenet og spille men det kan du ik bare ved at overskrive exe filen med en NoCD, Det er noget med at man ska ind på bænet først og imens du er der inde ska man gøre noget og ud af spillet og ind igen og så overskrive filen eller sådan noget.....

    jamen du kan ik logge på battlenet... den skriver at den er unable til at gøre et eller andet pis.... derfor ska jeg bruge en nøjagtig kopi af den orginale CD... så jeg kan bruge den orginale exe fil...



    Og hvordan laver man så sådan en CD...?? brander man den med neo kan man kun installer spillet.. så snart den starter spillet op spørger den efter den orginale CD....

    da ik i diablo 2... det er der ad flere der er.... det er jo bare max level....


    eller er der noget jeg misforstår....

    nej det er jo det... man hva ska man bruge for at kunne brænde CD'en så den kan læse den når man ska ind i spillet så man ik ska bruge NoCD eller lign... derfor ska jeg ha brændt en som man kan spille hva men hvordan???

    hej der er fanme sket det værste.... MIN CD ER VÆK... så vil hør eom man kan brænde den så den virker.. jeg har jo kvitering på jeg har købt det og min egen cd-key så det skulle ik været noget problem... men er den mulig at brænde så den virker....??? man kan godt brænde den så man kan installere fra den men man kan ik starte spillet op...


    Hjææææææælp!!