Indlæg af MortaMots



    Helt sikkert også min mening. Ja selvfølgelig stjal WoW også med arme og ben men hvad de gjorde var jo netop at forbedre disse ting til perfektion. Grunden til WoWs popularitet er jo netop at det hele går op i en højere enhed, på trods af at spillet egenligt er skide ringe på mange måder. Når man starter Lotr op ligner spillet jo bare WoW. Stjæl da gerne fra det største spil, men byg videre og forbedre på disse ting i stedet for bare at hive tingene ind i et populært univers.

    Mit bedste bud må blive de testprogramer som flatpanels.dk har liggende. Ellers må der da være nogle gratis alternative rundt på nettet men kan ikke umiddelbart finde nogen, sorry :(

    Quote

    Originally posted by jesdals
    Jeg skal vidst have stripset lidt, kan generelt ikke få pladsen til at slå til i mine små kabinetter ;(


    Ja puha det ser noget rodet ud. Hvad er dine muligheder for at have kabelføringen på bagsiden af motherboard bakken ? Hvis der er plads til at kablerne kan smyge sig kan du altid lige modde et lille hul til forsiden :)


    Har du kabinetside på hele tiden ?



    Er forresten vild med kølingen af dine ram :)

    Nej hvis de så bare havde forbedret disse ideer. Mest af alt ligner Lotr en WoW klon i et andet univers med bedre grafik. Fint nok de udvider på gode ideer men fra mit synspunkt går de ikke længere end til at stjæle. Der kommer andre mere nyskabende online spil snart, som jeg hellere vil smide mine penge efter.

    Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Spillet er godt IMO! Det har mange ting som wow har scoret kassen på, så er sikke på det bliver et hit!


    Du får det til at lyde som om det er en god ting at spillet har tyvstjåldet en masse ideer fra WoW ?



    Hvilket det har, selv spillet det og jeg tror jeg lader være med at købe retail :)

    Quote

    Originally posted by Weidemann
    Er der nogen herinde der har prøvet at opdatere jeres BIOS i jeres grafikkort? :)


    Nej men når jeg en dag føler mig lidt modig kunne jeg da godt finde på det :) Man slipper for at have ATItool til at starte op ved windows og man kan reformatere og så videre uden at tænke over at skulle reclocke. Men kan man mon også modde bios til en bestemt fan speed ?


    Det ser godt ud, men ville nok have forventet måske 500 point mere. Men altså, 12,5k er ikke at kimse af :)

    De fleste aftermarket kølere over, lad os sige, 200 kan nok klare det. Det vil sige, de fleste Scythe modeller, Zalman, Tunic Tower, Thermalright og flere andre. Sig hvis jeg skal anbefale et par modeller.


    Har du meget plads eller er det til en htpc ?

    Quote

    Originally posted by neiro
    har gang i for meget lige nu tror jeg - blander ting (folk) sammen ...
    tror jeg holder en pause og spiller lidt diablo.


    Tror ikke dit problem er cpu'en men nærmere et eller andet ustabilt i strømforsyningen, bundkort eller en software fejl.


    Jamen så er fejlen jo næsten præciseret så meget som den kan ;)

    Quote

    Originally posted by urbananen


    Tænk engang.. Du kører så meget OC på dit kort..
    Jeg kører kun 604/1740, og har rundet de 11.600


    EDIT: Ved godt scoren i min sig. ikke passer.


    Hvordan scorer du 11.600 ? Jeg har clocket min 6300 højere end din og mit gts højere end dit. Jeg får knap 11000. Tvivler på dit bundkort alligevel giver så meget extra :)

    Havde godt set derinde den var leaket men synes ikke andre havde skrevet om så store point hop i 3dmark06. Synes snarere der var en del brok om en masse bsod og generelle problemer med den. Men altså, flere point > lidt crashes hehe. Må lige få den prøvet.

    Yup men jeg er altid interesseret i at optimere dens køling da jeg gerne vil have min fsb op på 500. Så hvis du har nogle erfaringer med at bruge 2*120 blæsere på en Ninja vil jeg da gerne høre om det ?

    Den vendte nu heller ikke "forket" før, den blæste bare opad da det var nemmere at sætte den der da ram blokkene sidder meget tæt på cpu soklen. Og umiddelbart kan jeg faktisk ikke mærke forskelle på cpu temp hvor end den har siddet, selvom den vel bedre kan få frisk luft hvor den sidder nu.
    Og nej, tror der går lang tid før jeg skifter det her kabinet ud. Hvordan den ser ud bagpå MB pladen er jeg bedøvende ligeglad med. P182 har fuldt ud levet op til mine forventninger. Og jaja ved godt det med en modulær psu, men indtil videre beholder jeg den gamle ;)


    Min psu virker fint faktisk. Jeg har i hvert fald ikke oplevet ustabilitet med den. Mit system crasher som regel af andre årsager end min strømforsyning hehe.

    Quote

    Originally posted by Azjo
    Hvor stor en forskel har du oplevet i grader på det nummer?
    For gfx og cpu i både idle og stressprime? :)


    Har ikke rigtigt vundet noget i idle, men cirka en 3-4 grader i load hvilket også er okay på cpu.


    Gpu har ikke ændret sig.

    Ja farverne kan jeg faktisk godt gøre lidt ved da jeg har dem i mere neutrale farver men så er kablet desværre noget længere.


    Ved godt det ser rodet ud deroppe og det bliver også der jeg skal have det gjort bedre næste gang jeg lige får tid til at få det åbnet. Ved dog ikke helt hvad jeg kan gøre for at skjule powerkablerne til de øverste drev. Måske få skaffet noget forlænger ledning til dem så de ikke sidder så stramt og så putte det overskydende kabel væk ved at sænke det øverste drev en tand og få det samlet der oppe under. Hmm :)


    Men takker for kritikken og rosen i hvert fald.