Indlæg af Goaguy

    Lars & Jane --> Kunne det have interesse - mit system? Har lidt svært ved at se, hvem du skriver til.


    Weah69 --> Skriv en mail til mig, her har #0 førsteret ;)

    Prisen skal vi lige snakke om, jeg kan nemlig proppe lidt forskelligt hardware i.


    Desuden er der to aspekter i det: Nemlig, at den pc bliver lånt af en af mine venner, samt, at en anden mulig køber har vist interesse for den. Kan bare ikke lige få fat i ham :-/


    Men som sagt - jeg har en masse forsk. hardware til den, og jeg kan sammensætte det efter dine behov. Du må meget gerne kontakte mig via messenger på den mailadr. jeg skrev før. Evt. bare send mig en mail ;) Er lidt lettere.


    Edit: Men ja, en priside vil være omkring 1000kr. ;)

    Jeg har nok noget, som kan erhverves for omkring de 1000kr.


    Det er noget Aopen Motherboard s. 754 med en AMD64 3000+. Burde være kraftig nok ;)


    Skriv mig en mail på nolusershere(SNABELA)hotmail(PUNKTUM)com.


    Mvh Simon

    Jeg søger sådan et par ram, da jeg ikke kan bruge min stationære, før jeg får et par nye.


    Mine 2x512mb OCZ PC4800 er defekte, og deres supportafdeling er hulens lang tid om at svare på mails.


    Jeg er åben over for 512mb stænger - og 1gb-stænger. - Både value og highend. Dog skal det min være PC3200.


    Alt over 700-800 har INGEN interesse.


    Jeg befinder mig i Hillerød.


    Mvh Simon

    Hvis det er herinde:


    Kabinet: 300
    Mobo: 200
    CPU: 300-500. Svinger meget i pris.
    Ram: 150
    GFX: 500-700 (Et 7600GT kan fåes for under tusind kroner fra nyt)
    Lydkort - ?

    Hej igen.
    Min ven, som jeg har snakket med dig om før, vil gerne smide de 1500 afhentet.


    Går ikke ud fra, at dette er en auktion, når du skriver, at det "sælges for 1500".


    Jeg har sendt dig en mail med hans telefonnummer :)


    Mvh Simon :D

    For mig er det sådan set i orden. Men..
    Hvad siger du til, at jeg sender den til dig - og får du den til at virke, giver du mig bare de 500 - og får du det ikke til at virke, kan du kvit og frit sende den tilbage?
    Jeg stoler på dig ;)


    Så mister du ikke noget på det, under alle omstændigheder. 250kr er en meget høj pris for dig, hvis skidtet ikke virker.


    Jeg tror også, at det er den her disk, jeg har haft lidt problemer med at formatere.
    Den virkede fint med Kubuntu, da jeg fik den - men da jeg prøvede at formatere den, ville den ikke rigtig. Det samme var tilfældet med en 40gb disk - også en IBM Deathstar.

    Prøvet med div. recovery-programmer?


    Jeg har to seagate 40gb-diske, hvis det er. Måske kunne en enkelt være med samme print. Du kunne måske finde ud af, hvilket print din egen har? Så kan jeg checke, om der skulle være noget, du måske kunne bruge.


    Mvh Simon

    Jeg har en Barton 2500+, som sikkert er god for noget overclocking, hvis det er. Har aldrig selv testet, hvor meget den kan nå. Har også div. kølere, hvis det er. Lige fra Zalman og Thermalright til stockkølere.


    Dog bliver cpu'en ikke foræret væk, da den sidder i et samlet system - og jeg så skal have besvær med at sælge resten i dele.


    Men kom med et bud?


    Mvh Simon :-)

    Quote

    Originally posted by Søndergård
    også 2,5+ jeg regner med..


    Personligt mener jeg ikke, at den pc er de 2 kilo værd i dagens priser.
    Sælger du den på DBA eller QXL burde de 2,5 kilo ikke være usandsynlige at nå.