K: Athlon XP/MP 2400+ ell. over

  • Hej,
    har fået genanskaffet mig et Tyan Tiger MP S2460 mb. Mangler processorer til det.
    Har i noget liggende og evt også kølere til det, så kontakt mig med en pris på det, gerne med billede.
    Det skal være testet og virke 100%


    UnderMiner
    underminer@mazzocco.dk

    Det er menneskeligt at fejle... at give computeren skylden er endnu mere menneskeligt.

    Rettet en gang, sidst af UnderMiner ().

  • Jeg har en Barton 2500+, som sikkert er god for noget overclocking, hvis det er. Har aldrig selv testet, hvor meget den kan nå. Har også div. kølere, hvis det er. Lige fra Zalman og Thermalright til stockkølere.


    Dog bliver cpu'en ikke foræret væk, da den sidder i et samlet system - og jeg så skal have besvær med at sælge resten i dele.


    Men kom med et bud?


    Mvh Simon :-)

  • Hej Goaguy,
    det jeg skal bruge er 2stk af samme processor. Boardet er til 2stk AMD Athlon MP eller moddede XP processorer... 266MHz og Socket A(462). Hvad angår Barton, kører de så ikke med FSB hastighed på 333MHz?? ved ikke om der er nogen der kører på 266MHz men; mener ikke det er tilfældet.


    Har dog ingen interesse i det udstyr du skal sende med men; for processorene er jeg villig til at ofre ca. 700,- for 2stk.


    Prisen skal her begrundes med at jeg ikke er 100% sikker på at de kan køre i bordet uden at jeg skal pin-modde dem...


    UnderMiner

    Det er menneskeligt at fejle... at give computeren skylden er endnu mere menneskeligt.

    Rettet en gang, sidst af UnderMiner ().