Indlæg af Meinder

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AphiX
    meinder << Det nytter jo ikke at have en masse guld imellem. DU får jo bare en meget dårligere køleevne + du får problemer med kondens hele vejen fra CPUen og op til kølehovedet (på siden af e guldtråde du snakker om)


    Det er meget nemmere og bedre bare at isolere det hele med noget af det som også bruges på langerne på en Vapo/mach


    /AphiX


    Nej Nej cpu skal da side oppe i luften, sammen med køler hovede, så den ikke rører mobo, så er det jo kun den man køler og ikke hele ens mobo.. nå bare en skør tanke..


    Nå slut med det..


    Jeg glæder mig også utroligt meget til at se tom's resultater med hans nye extream køler system.. lækker hobby.

    Har lige en totalt sindsyg ide/løsning, til problemet af frysninger/vand på bundkort.. :T


    Kunde det ikke tænke sig at få nogle lange GULD tråde som går fra ens cpu sokkel og op i luften over ens mobo, måske ca. 15 cm.


    Hvor der er nogle plastik beslag som holder afstanden mellem de mange GULD tråde.. Og et kraftigt stål beslag til at holde det hele stabilt..


    Så kommer der ikke frost på mobo.. Måske en smart vand/kondens samler system hvor det løber væk.


    Har tænkt på at de tråde som skal går fra cpu soklen skal være i rent guld, forde det har en meget høj ledeevne.


    Har lige lavet en dårlig tegning af opstillingen.. :D


    Hmm kan det lade sig gøre Tom ???

    Jeg vil også gerne give en 20.- giv mig lige en PM/konto nr. og jeg smider dem over netbank.. Men kan først nå det i aften kl. 21


    Grillrotten hvis der bliver noget til overs, kan du jo beholde resten for at løbe over og aflevere dem til ham..


    " lille ide til jeres procekt.. hvad om man lige printede et kort ud med alle med som er med til at give en klink. :) til et kort til ham på værelse 31


    Vil gerne hjælpe hans humør..


    Det er jo et totalt fedt sted her i forum her på tweak..


    Er det forsent ???

    ik noget bare sidst der var nogle som skrev at der var kommet en ny bios, (efter en md.) så var der en masse som skrev at det var dårligt at der ik var nogle som ik havede givet bested her på " TWEAK " ik andet.... Derfor :)

    Så er der kommet ny bios til IC7-MAX3 og den kører godt her hos mig. så er det bare at hente den nu.. :T Jeg ved ik om i allerede hved det, men her er den.


    :boxed: Er ik sikker på at det er den nyeste, men jeg brugte mit flashmenu pro. og den hentede en ny bios.. gjorde den ik forleden.. Så jeg ved ik om det er v1.3 den har hentet.. :boxed:


    Bios driver: hent den her ic7p13 eller brug dit " Flashmenu " program det kan jo ik gøres lettere.. :clap:

    prøv at opdatere din driver på din hd. jeg ved ik om det hjælper.. :T


    Ellers gå ind under computeradministration og ind under diskhåntering og lav midertidig om på dine drevs bogstaver.. Og så sæt dem tilbage igen.. måske det virker !!! :T


    Held og lykke

    Quote

    Originally posted by marquis1
    Linux 9.0 ? :) Jeg kan hvertfald godt anbefale Mandrake, og især når du ikke har prøvet linux før. Så kan du ligesom komme ind i selve linux, og så derefter prøve Debian fx., som mange siger er skidegodt til servere, har dog ikke prøvet :)


    En af mine venner sagde, at der lige er kommet en Linux 9.0v måske forkert. hmm

    Jeg bruger aldrig min skrallespand.. :clap:


    Men hvis du bruger den, skal du gå in dog sætte den til ca. 2-5 % plads..


    For den står på 10% og 10% ud af feks. 350 giga. er jo lige med 3500 mb. :boxed: og det kan komme til af fylde en del.. Hvis du bare fylder den op uden at tømme den. !!!


    Så sæt den ned til 2% til 5 % ellers slet den tit.. Jeg bruger den andrig.. :T