Indlæg af dwmc

    Prøv at kigge på sprog indstillingerne og slet engelsk. Du skal formodentlig sætte dansk som standart før du kan slette det engelske. Har haft samme problem for mig var Det wow der var skyld I det


    /dwmc

    det var da spøjst jeg har samme problem emd min ryzen 1700x men det er kun når det er youtube eller twitxh der kører i fuld skærm samtidig med at jeg spiller.
    netflix skaber ikke samme lag.
    har du prøvet at køre streams som ikke full screen ved siden af ??

    du kan bare installere en wp skin itl din android phon ;-)


    jeg har faktisk et tykt cover på min one plus 3t så den ikke døør når den bliver tabt XD men ja den er lidt stor at håndtere når man lige får den men man venner sig hurtigt til det.


    fullrate har lige nu et tilbud på en gratis mobil med et abonnement :-)
    en p9 lite mini. itl prisen af 0 kr en virkelig god mobil :-)

    men det er som regel et nørkle arbejde at skille sådan en ad.


    kan være ifixit har en teardown instructable for maskinen :-)


    ellers er det bare at tage billeder af det hele når man skille den ad :-)

    hvis du kan placere den i midten af huset så er du i hvert fald bedre kørende.


    det der er vigtigt er at finde en der har båndbredde nok til jeres behov så hvis der er to der streamer netflix til en chrome cast så er du ikke totalt handicappet hvad angår hastighed :-)


    hvad er jeres budget til routeren ca ? så har man noget man kan anbefale ud fra

    og hvis huset har beton vægge så kan det også være en grund til elendigt signal :-)


    har selv en asus router som fungerer udemærket (vi har 100 m2 i to plan).
    men hvis i har 200 m2 i et plan så bliver det nok svært at finde end er kan dække det hele tilfredsstillende :-)

    Men er det et kamera der skal med på ferie og tage "almindelige" ferie billeder og til familie fester og den slags så ville jeg tage et kompakt kamera med en "god" mikrofon.


    det bedste kamera er altid det du har emd dig og der er større sansynlighed for at man har det lille kompakte lækre kamera med en det store dslr.



    er det derimod itl mere seriøs video ting hvor der planlægges i forvejen så er et dslr absolut en god ide og der ville jeg nok lede efter noget godt på brugt markedet :_)


    fotostart.dk er et godt sted at kigge hvis man ved hvad model man går efter :-)

    tunnel bear virker ret godt hvis det bare er simpel vpn der er brug for har tidligere brugt torguard og det var også veldig godt :-)

    eller evt køb en steam streaming ting så du kan game i stuen på din spille pc :_)


    ellers så ville jeg helt klart kigge på ps3 spil der er så mange fede spil at tage fat på og de koster billigt fordi folk er igang med at skille sig af med ders ps3 maskiner :-)


    infamous er fantastisk hvis du mangler et godt spil :-)



    men ellers køb en ps4 brugt og se om den er noget for dig der burde du kunne få nogle spil med og få en ordentlig pris :-)



    selvfølgelig hvis du svømmer i penge så gi los og køb en ps4 pro ;-)

    well så en gut der lige har solg samme cpu til en plov og et mindre mobo til 250 og ram til 300 så en 900-1000 kr burde kunnelade sig gi sig :-)
    har en kammerat der står og mangler så skulle bare have en base line ide om prisen :-)

    hey folkens ville lige høre hvad jeg kan tillade mig at tage for min gamle cpu bundbræt og ram .
    min egen tanke er 1200 ish ?
    men vil lige høre hvad folk tænker



    der er tale om

    Fx 8320 ikke oc



    ASUS M5A97 EVO 2.0



    8 gb G.Skill ARES 1866 MHz (ddr3)




    8 gb 1600 ddr 3






    Vh dwmc



    prøv evt at smide den på dba. der er ikke meget salg i 2xxx serien af cpuer med mindre det er de store modeller :-)
    hvis du smider den på dba til 1850 så har du lidt at forhandle med :-)