det er sgu en vild maskine du får strikket dig
Indlæg af dwmc
-
-
prøv evt at tjekke om ramklodserne sidder ordentligt i maskinen
-
får du en bsod (blue screen of death) eller evt en anden fejlmeddelelse når du tænder maskinen igen?
det lyder som de andre har været inde på lidt som et strøm problem af en eller anden art i hvert fald hvis den ikke kommer med en crash meddelelse når den lukker.
prøv evt at køre en eller anden form for stress test på den, så som prime 95 eller noget i den stil for at se om du kan får den til at gøre det under kontrolerede omstændigheder.
/dwmc
-
hvad er det for noget hw?
-
-
jeg ville klart sige at du skal prøve at finde et showroom hvor du kan sidde i dem
for at finde ud af hvilken der passer din krop bedst
-
du kan sagtens læave en boot usb pind uden at skulle bruge en windows kode
så kan du bare boote fra usb og installere windows manuelt -
som minimum et screenshot af fejlen eller et foto taget med en smartphone af skærmen
-
Fedt at der stadig er tålmodighed blandt tweaks brugere
det virker som en fornuftig løsning Zhaq -
yep det lader til at være en mappe
du går virkelig ikke galt i byen med crumplers tasker
den du har fat i der passer ret perfekt til et dslr og et ekstra objektiv btw
-
helt vildt og mega god kvalitet ! har selv haft 17" versionen brugte den som kamera taske
-
crumpler burde også have nogle.
http://www.crumpler.eu/all-bag…ger-s-dusty-khaki-dk-navy -
som noxon skriver tjek alle kabler en ekstra gang ellers må den tilbage til forhandleren.
-
Wb black er så hvidt jeg ved rated til mange flere timer end blue
jeg har simpelthen haft så mange døde hhd'er mellem fingrene så hvis jeg køber til mig selv holder jeg mig til wb black og des lige
-
Hastigheden er vel den største forskel. Jeg ville. Personligt gågefter wd black dem Har jeg virkelig gode erfaringer med.
-
Nej amazonAhar låst telefonen til fire os. Så før du kan omgå detdskal du have root adgang.
-
jeg ville sige omkring en 1000 kr +/- for mobo ram og cpu
og ja 5-700 for gpuen.
-
den her artikel kan måske hjælpe
https://www.windowscentral.com…eyboard-layout-windows-10 -
-