Indlæg af dwmc

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r


    Jeg kørte hjem fra en ven på rulleskøjter, da "orkanen" i 99 "rasede." Det var så ikke særlig sjovt kan jeg hilse og sige ;)


    vi var på knallert på vej til en fest da den var på højde punktet lidt vådt men ikke ubehageligt. det lykkedes os også at køre over nogle elkabler der var faldet ned, så vi var nok pænt heldige.

    hvad er det for stik du skal have i din forstærker til lyd??? er det ikke almindelige phono stik??
    eller er det mini jack stik??
    for i begge tilfælde findes der en converter. svhs stik kan man også omforme til scart osv. så prøv din lokale hifi butik der har de som regel et godt råd.


    mvh dwmc

    personligt afstår jeg hellere fra cola hvis de ikke har coka cola. da det er den eneste der smager rigtigt efter min mening.( jolly cola kan også bruges!! sig jolly til din mælk)



    men ellers er jeg temmelig åben.

    ok hvis manlaver hoved delen i kobber men tilslutning (ca 10cm slange) til køle hovederne, så burde det virke eller hvad?? så er det vel bare at til passe kobber rørende nogenlunde.


    pumpen jeg har skal sænkes ned i vandet for at den virker overvejer at få lavet en kasse af kobber til den med ud og indgange til vand self. og nogle blæsere der køler på den burde det ikke virke, eller evt at smide nogle isterninger(tøris) ned i selve kassen.


    mvh dwmc

    hvor mange liter i stimen skal et system med vandkøling køre med??


    har nemli en 2000l/t pumpe liggende..


    kunne være sjovt at lave noget med den.

    jeg faldt i søv ved en 20 tiden i aftes men blev brat vækket da jeg havde drømt at mit tvvar faldet nbed fra væggen....


    dette viste sig ikke at være en drøm!


    den var landet oven på en playstation en video og en stereo reol tingest med glas låg og glas front der lå smadret på gulvet....


    ikke nok med det så er mit fjernsyn også gået i stykker....


    så nu er jeg tv løs!


    så jeg må vente spare og leve af rugbrød til jeg har råd til et fladskærm tv........


    jeg hader mandage!