Indlæg af zobbe

    Mit gamle grafikkort er brændt af, så skal bruge et nyt :-)


    Mit gamle er en 9800GTX fra Inno3D


    Mit system er


    CPU Intel Core Quad Q9450 2.66GHz
    8 GB RAM
    PSU er en Zalman ZM850-HP 850 Watt
    Bundkort ASUS P5E64 WS EVOLUTION



    Jeg bruger mest min computer til til tegneprogrammer 3ds max, Realflow, Photoshop osv...
    kortet behøves ikke at være et superkort, det skal være billigt.

    Jeg har et træls problem, når jeg downloadet et magasin/blad fra nettet. så vil jeg gerne læse det i Foxit PDF Reader, for at få det bedeste ud af det sætter jeg den til "Show pages side-by side" problemet er at den så ser forside og side 1 ved siden af hianden. Kan man ikke gøre sådan at man sætter den til at visse forside alene, derefter se side 1 og 2 osv. Håber i forstår mit spørgesmål



    MVH Frank


    Har jeg prøvet. Der sker ikke noget. For kun et billede op når jeg skifter til VGA signal. Jeg må prøve med en anden skærm.


    Mange tak for hjælpen

    Quote

    Følgende spørgsmål skal du lige besvare:)
    HVAD ER DIN OPLØSNING SAT TIL?
    KAN DU STARTE I FEJLSIKRET TILSTAND?
    ER DER BILLEDE PÅ SKÆRMEN, NÅR DU TÆNDER COMPUTEREN OG FORSVINDER DETTE, NÅR DU KOMMER TIL SKRIVEBORDET?


    Min opløsning er 1920x1200
    Nej. Så skriver den at ikke har et digital input. (Ved Analog kabel og adapter virker det)
    Nej. Der kommer slet ikke noget billede, heller ikke ved opstart af BIOS.


    Min grafikkort og skærm er linket længer oppe t tråden

    Jeg har selv kigget lidt mere på det, men kan ikke hel forstå det. På mit grafikkort er der 2 DVI-I udgange. På min skærm har jeg en DVI-D indgang. Min kabel er en DVI-D Single link stik. Kan det ikke virke sammen?

    Nu har jeg lige installet nye driver både til skærmen og grafikkortet. Men det er der stadig. Jeg har lige kommet på et nyt problem. Der er en digital udgang på grafikkortet og en indgang på skærmen, men den skriver når jeg prøver at den ikke kan få forbindelse. Så jeg har altid brugt analog og en adapter. Er der nogle der kan fortælle hvorfor?

    Har lige købt nogle nye headphone med mikrofon, men kan ikke rigtig få dem til at virke. Når jeg sætter dem i stikket til højtalerne virker de, men når jeg sætter i headphone stikket virker de ikke. Mikrofonen virker heller ikke. Jeg har en X-fi Fatal1ty lydkort. Køre med Vista 64bit


    Zobbe

    Hej jeg har købt en ny computer. Vista kan ikke finde mit DVD drev, men BIOS kan godt. Jeg kan ikke finde driver, jeg kan godt finde firmware.


    Hvordan for vista til at finde mit DVD drev?


    DVD drev er en NEC ND-3520A


    Zobbe

    Nu har jeg ude og købe et nyt netwærks kort idag :-) Jeg satte den i min computer, jeg troede at det ville virke, men nej. Når jeg sætter netværk stikket i korteet så frysser den efter få minutter, ligesom ved det netværks stik på bunkortet. Jeg har deaktivet netværk stikket inde i BIOS. Hvad skal jeg gør??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af boon


    der er rigtigt mange asus boards der har problemer med 4 stænger, især hvis det er corsair



    Ok så er det slået fast :-) Hvad med mit spørgsmål. Hvad gør jeg ved mit netværks stik, det er den der er skyld i at min computer fryser. Kan man sætte et nætværks kort i, eller er der noget på bundkortet der er i stykker??