Indlæg af dalacian

    her er de ram jeg bruger http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=343070


    og her et mit bios setup:


    Ai OC Tuner : manual
    CPU ratio settings: 08,5
    FSB Strap to North Bridge: 266MHz
    FSB Frequency: 407
    PCIE Freq : 100
    DRAM freq : DDR2-1021MHz


    så er alt auto helt ned til CPU voltage som er på 1,25


    er lidt paranoid angående OC da det er først gang... så hvad skal jeg holde øje med udover CPU core temp (1-4) ?

    ok nu siger den noget andet... når den ikke laver noget siger den min core speed er 2,4 ghz med en multiplier på 6,0... men når jeg kører cinebench s¨stiger den til 3,4 ghz med multiplier på 8,5


    så har lige to spørgsmål hvad er det jeg skal kigge på angående temperaturen de 4 core temperaturrer eller CPUTIN ?


    og graderne ligger på omkring 48- max 66 er det sikkert nok ? eller skal jeg vente til jeg får en ny køler ?

    kan være jeg er lidt fatsvag er lidt ny til det her, men nu har jeg kun ændret CPU ratio til 8.5 og CPU voltage til 1.25


    men der er ikke kommet nogen ændring i forhold til hvad den kører... den siger bare det samme ved startup

    når jeg har sat ram til 800. Voltage til 1.3 og ratio til 8.5 så siger den overclocking failed og vil have at jeg resetter settings eller selv går ind og ændrer det... hvad går jeg galt ?

    leder efter en ny køler som kan sættes på ønskelisten.... bruger intel(R) core(TM)2 Quad CPU Q9550....
    prisen er lidt ligegyldig... men helst fra 500-800

    jeg vil gerne prøve at OC min Q9550, hvilket jeg aldrig nogensinde har prøvet... sidder med et asus p5e ws pro http://www.asus.com/Motherboar…_775/P5E_WS_Professional/....


    først og fremmest vil jeg overhovedet høre om det kan lade sig gøre med den køler jeg har siddende på CPU'en. ved ikke hvad den heder men min cpu ligger på omkring 48 C.


    så ville jeg høre om der nogen der kender til en god guide som evt kan fortælle mig hvordan og hvorledes...

    jeg skal til at købe nyt grafikkort og ville gerne spørge jer til råds, da jeg ikke er så god indenfor hardware verdenen. Jeg kører med Nvidia GeForce GTX 280 lige nu og vil gerne bruge 2000-3000 på et nyt.... nogle idear om hvad jeg skal købe ?

    Min computer fryser hver gang jeg f.eks har loadet færdigt et spil og jeg skal til at starte, kører med 2 skærme hvor den til venstre normalt bliver gul med sorte striber der løber på tværs og den anden bliver lilla med sorte striber der løber på tværs.


    hvad er det som er galt.. grafikortet ?

    hej... her forleden gik min iphone 4 ud da den havde mere end 50% batteri tilbage. prøvede at tænde den igen men kunne ikke..
    har prøvet alt hvad angår at holde power button og home button inde... men intet virker..


    den gider dog at tænde hvis jeg har min iphone oplader sat til, men lige så snart jeg tager oplader kablet ud af iphone så slukker den med det samme.(eller skærmen bliver sort)


    har søgt lidt på google men ser ud til jeg ikke kan finde ud af hvad problemet er. ..


    er der nogen der ude som kan hjælpe mig

    alle spil er i original emballage.


    Ps3:


    Rainbow six : Vegas 2
    soldier of fortune: Payback
    Resistance 2
    Ghost Recon 2: Advanced warfighter
    Turok
    Overlord 1: Raising hell
    Heavy rain
    FF XIII
    Star Wars : The force Unleashed
    Army of Two : 40th day
    Valkyria Chronicles
    Ninja Gaiden
    Heavenly Sword
    Chronicles of Riddick


    Xbox 360:

    Kingdom under Fire : Circle of Doom
    Halo Wars
    Vampire Rain
    Prince of Persia
    Bayonetta
    Halo 3 ODST
    bionic Commando
    Red Faction : guerrilla
    Fable 2
    The Darkness
    Overlord 2
    Mass Effect 2
    Ghost recon : Advanced warfighter
    Shadow run
    Golden axe : Beast rider


    alt off topic skal holdes udenfor topic'et eller gør det over pm
    Sælger befinder sig i Storkøbenhavn
    kan sendes via post, dog modtager betaler.
    kun seriøse bud, byd løs

    da det er min tur at arrangere en tur på netcafe... så ville jeg høre hvilke der er gode i kbh....
    skal dog kunne tillade at man er 16 der KAN spille CoD sammen... har oplevet nogle netcafer der skulle have os til at logge ind på vores egen accounts...
    skal også generelt bare have styr på deres "shit"... så hvis i kender nogle gode så post dem tak... og et link ville være perfekt