Indlæg af Mr.Glass

    Jeg ville høre om der er nogle der har erafring men at bruge expessgeate eller Splashtop på deres P5E3 deluxe jeg kan ikke finde ud af at få det frem når jeg starter, har været inde i bios og se om der var nogle steder man kunne slå det til men kunne ikke lige finde noget.

    hey jeg harbejder et sted hvor vi har lasere til at skære i metal med (fra0,5mm til 25mm stål) men vi skær kun for firmaer og som de andre siger så ville det også blive forholdsvis dyrt og få lavet (hvis det ikke er sort) men det kunne da helt sikkert være nice, tror bare det er lige så nemt at lave det selv.

    Jeg har prøvet lidt forskellige programmer til at måle temp på min CPU men syntes at de er forskellige alle samen. hva kan man regne med.


    Asus Ai suite :22 grader


    speedfan :22 grader


    Real temp :31 grader


    Core temp :35 grader


    ved idel temp.


    hva bruger i til at måle med.

    jeg bruger speed fan men den er ikke til at stole på så je gprøvede lige core temp der viser den 35 grader i idle. og ved load 50 grader

    sry der skulle ha stået 36 grader under load. idle der ligger den på ca 20-22 alt efter hvor varmt det her hvor jeg sidder.

    ja det er nemlig en cpu med hyperthreading det er en presscott men hva kan der være galt med hyperthreading. tak for de hurtige tilbagemeldinger

    Hey jeg har haft min maskine ocet et stykke tid efterhånden {ca 1 år med 450 mhz} men jeg syntes at den er blevet sløv har på det sidste har kørt alt hva der kan køres af viruscannere (HijackThis osv) så det skulle ikke være det. jeg kan så at min cpu ofte kun bruger 50 eller 51 % når den skal lave noget er der nogle der ved hva der kan være galt.

    Tro.L.S. & Orgi-E de er da nok det beste inden for dansk rap, jeg var ude og se deres sidste show her i lørdags aldrig har jeg oplevet noget så vildt, de er bare for fede. Gi den op for F.I.P

    hej folkens. Jeg ville lige høre hvor meget i tord at man kan oc en pesrcott 3,2 (478 ) bare sådan ca jeg har været oppe at køre 4,0 men, det vil den kun i en time eller 2 så genstarter den jeg ved ikke hvad der kan være galt mine ram køre 5:4 ved 2,8 volt. pci og agp er låst


    system:
    bunbkort Asus p4c800-e


    ram:2xGeil 3200 512mb og 2xsiemens 3200 256mb


    gpu: x800pro flahset til x800xt pe


    køling: water chill vga cpu gpu L 30 2xdual


    psu: chill innovation 510W