Indlæg af KennethB


    Går da ikke ud fra han vidste at det var ulovligt da han postede linket. :boxed:

    Skal bruge et gratis program til at redigere billeder med :D Kan ikke rigtig finde noget gratis på google, så hvis nogen af jer har et forslag ville det være fedt :hb:


    EDIT: fandt et program der hedder gimb, prøver lige at downloade det :crazyeyes:

    Ja men det løser jo ikke mit problem egentlig. Selvom jeg ved hvor meget den under/over volter kan jeg jo stadig ikke give flere volt :ph34r:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Facker
    Har også bootet ved 335 x 5.


    Den skulle da meget gerne køre stabilt ved den hastighed da det giver 1675 mhz, hvilket er under standard :razz:

    Jeg vil oc min cpu men den vil sgu ikke rigtig over 2550, så har prøvet at give den 1.65 volt, men i everest står der at den får 1.5. Kan jeg lave et eller i bios så kan stille den over 1.65?

    Har genindstalleret windows og nu kan jeg installere det.. Går ud fra at man skal trykke på NovaWorld for at spille over nettet, men når jeg trykker der kommer der bare en side hvor der står connecting to novaworld, men det bliver der ved med at stå :rolleyes: :roller:

    Kan jeg vel godt, men da det ikke kun er JO det er galt med, vil jeg helst have det til at virke, da jeg ikke gider at installere gennem min mors hver gang :))
    Så nogen der ved hvad det kan være :rolleyes:

    Har prøvet i min mors comp, og der kan den sagtens installere men ikke køre det fordi den ikke lever op til kravene. Mit cd-rom drev skulle også virke okay, jeg har da installeret drivere til mit lydkort idag :boxed:

    Da jeg købte mit gfx fulgte spillet Joint Operations: Typhoon Rising med. Men under installationen kommer denne besked:
    CRC error: The file E:\Programmer\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising\footer.bik doesn't match the setup's .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor.
    Er det cd'en der ikke virker eller hvad?