Indlæg af Capecastle

    Quote

    Originally posted by EcoPa
    Hvis ikke det er gore og blod du vil ha, så det vel mere noget thriller-gyser du leder efter..


    Horror har intet med blod og gore at gøre (men hænger ofte sammen:-)
    For mig er en god horror film = stemning. Man behøver ikke opleve en visuel eksplosion af indtryk men snarer en snigende uhygge/usikkerhed, der langsomt åbenbare sig for tilskueren/hovedpersonen.
    Rosemary's baby, the sixth sense og Invasion of the body...og The Others... er alle gode eksempler på film, hvor man holdes hen i lang tid før der egenligt sker noget. Denne tid bliver brugt til at bygge stemningen op.


    Men hvad vi hver især gyser/spændes over er en helt anden snak om det er zombier, splat, vampyrer eller mutant dyr:-)

    Jeg leder efter nogle gode horror film, der er værd at se.
    Lad det være sagt med det samme at, jeg hader gore og teenager horror film (scream osv).
    For mig er gode horror film:
    Exorcisten
    the shinning
    Invasion of the body snathers



    Det må meget gerne være nogen mindre kendte eller low budgetmovie, som holder.

    Jeg overvejer at sælge min bærbare Amitech Freenote 4502.
    Den har 1 GHz og 250 mB ram. Der er DVD-rom i, kortlæser og 2 USBporte.
    Men hvad kan man få for den?


    MvH Capecastle

    Kender i en godt ripper program, som kan rippe fra mp3 til musik CD format.
    Det skal være et freeware program. Nogen der ved om neroburning 6 kan tricket?
    På forhånd tak

    Har netop lånt spillet HOMM III Complete (Ren nostalgi) men kan ikke spille det. Installere det men når jeg så prøver at køre det spørge det efter "shadow of dead" Udvidelsen? Complete udgaven består bl.a af "Shadow of dead"
    Jeg har før haft "heroes 3" og "armagedons blade" installeret men aldrig SoD.
    Hvordan løser jeg problemet?

    Har en kollega, der har købt en ny fladskærm (Acer AL1715S m. en opdateringstid på 12 ms). Problemet er at hun har et digital video kamera, som ikke kan genspilles på skærmen. Som om skærmen ikke kan følge med. Skærmen kan godt afspille alm. DVD -film. Hendes gamle analoge 17" skærm havde ingen problemer.
    Har I nogle ideer. Er det programet, driver eller...?


    MvH Tobias