Indlæg af Capecastle

    Jeg skal have noget mere ram i min pc, som i forvejen har en 512 Pc3200 ddr ramblok i.
    Men jeg kan kun finde ramblokke der hedder Pc3200 sd ddr ram. Er det det samme?


    Yderligere ville jeg vide om jeg kan sætte 1 gb ramblok sammen med en 512 mg ramblok eller skal de være ens parvis?

    Jeg har en sort/hvid tegning, som jeg skal have lagt farver på.
    Scanningen er gemt som en Black/white bitmap, som jeg skal behandle med farver i Photoshop.
    Er der nogen der ved, hvordan jeg får en farvepalette istedet for en i grånuancer?

    Er der nogen derude, som kender nogle gode film i genren Rubber reality?
    Genren er film, som sætter seeren i tvivl om, hvad der er virkelighed og ikke.
    Gode film i genren er:


    Donnie Darko
    The Jacket
    The sixth sense
    The Butterfly effect
    Memento
    The others
    Jacobs ladder


    Er der nogen som kan anbefalde andre film?

    Jeg prøver at spille Doom2 med Doom 3 men kan ikke helt på det til at virke. Her er vejledningen men jeg har to spørgsmål.


    Installation:
    Unzip the file into your c:/Doom/ folder and make sure that use path names is on. Then run the .bat file or run the game as normal and select it from the mods menu. Then open the console and type in map Entryway


    Hvor sikrer jeg mig at "Use path" er sat rigtigt?


    Hvordan åbner jeg "console" i doom spillet.


    Håber I kan hjælpe ;(

    Har købt et sommerhus, som bla også skal bruges til udlejning. Overvejede, at have nogle backup musik CD'er eller film liggende deroppe.
    Iflg. APG må man gerne have kopier af sin musik/film (så længe man ikke har brudt piratsikring) i et sommerhus men gælder det også når man udlejer det?
    Kan ikke finde svar på APG's hjemmeside eller en måde at kontakte dem på.
    Har nogle kendskab til den lille krølle?

    Jeg ved der sikkert har været en million af denne slags tråde men kan ikke finde dem, så jeg håber på et link eller en komentar.


    Jeg kører xp home edition og har brug for en god hurtigt virus beskyttelse (gratis eller betalt software/download).
    Hvad kan anbefales?


    På forhånd tak

    Jeg har allerede kontaktet dem per E-mail vedr. om en klagesag skal køres på kortet eller computeren som helhed. Ringer også til dem på mandag og ligeledes til Føniks computer for at indgive en officiel klage.
    Ser ud til (udfra kunders bedømmelse af FC på denne hjemmeside) at, det ikke er første gang de omgås købeloven, som det passer dem.

    Der sidder et klisermærke men det er ikke brudt.
    Det er kun dem der har rodet i den. En gang hvor brænderen stod af og så denne gang, hvor de selv har undersøgt, hvad der var galt med den. De konstaterede at det var grafikkortet. De kunne ikke sige hvorfor det ikke virkede:"men sådan noget sker".

    Grafik kortet på min 1½ år gamle Pc, købt gennem Føniks Computer er røget uden synlig grund. Det har aldrig været taget ud og er blevet blæst fri for støv min. 4 gange.
    FC siger at det ikke er deres problem, hvilket jeg mener falder under 2 års reklamationsretten.
    Jeg har tænkt mig at køre en klagesag imod dem men ville lige høre andre, om de havde nogle erfaringer?

    Har netop installeret bluetooth på min pc, men slettede det igen da jeg afligevel ikke skulle bruge det. Jeg slettede programmet med programmets egen uninstall wizard.
    Problemet er nu, at hver gang jeg starter pc'en op åbnes en vinue med: "Welcome to the Found new hardware wizard" og nede i proceslinien står der: "Found new hardware. A problem occoured...not probably installed." Noget i den retning.


    Nogen der ved, hvordan jeg fjerner det?