Indlæg af Capecastle

    Jeg skal have ny HD i min labtop. Jeg har en Seagate ST9160821as med S-ATA 150. Jeg har fundet en anden Seagate men med S-ATA 300. Kan den bruges eller kan den ikke understøttes?

    Jeg har en ny bærbar som ikke har haft problemer før med en hurtig trådløs router.
    Nu har jeg fået en ny router og pludselig er min forbindelse langsommere end et 56 modem.
    Der er intet galt med forbindelsen og E-mails bliver downloadet med den fart de skal. Men lige så snart jeg åbner explorer forgår alt voldsomt langsomt.


    Dette bruger jeg:


    Browser Explorer (nyeste og opdateret)
    Vista (også opdateret)
    Avast! virus beskyttelse
    windows indbygget firewall


    Min udbyders support team har givet op. HJÆLP!!!!

    Jeg leder efter et simpelt joystick i ægte retro stil, som et af den slags man brugte til C64 eller Amiga.
    F. eks en sort stang med rød fireknap på top og en i siden. That's it.
    Det skal bruges til en bærbar og tilkobles via USB.


    Nogen som ved at dette kan lade sig gøre?

    Jeg er ved, at lave et regne ark, hvor en makro copy/paster tal mellem de forskellige ark. De celler som modtager værdierne har formler i sig.
    Jeg har brug for, at slette værdierne en gang imellem men bibeholde formlerne.
    Er der nogen der ved, hvordanjeg gør det?

    Har lige fået en WD Elements 500 GB extern Harddisc i julegave.
    Hvor hurtig kan data overføres via et 2.0 USB stik?
    Kan man f.eks installere et spil som civilization og køre fra den eller hvad med et first shooter?
    Jeg kører vista.

    Skal kikke på et familie medlems computer i morgen. Tænkte, at nogen herinde måske kunne hjælpe mig med, at løse et problem hun har med, at skrive mails.


    Når hun skriver normale mail i outlook er der ingen problemer men lige så snart hun benytter Gmail mangler halvdelen af de bogstaver, som hun skriver.
    Tænkte med det samme, at det måtte være "træge taster" for handicap hjælp. Det er det dog ikke.
    Hun bruger Vista.


    Andre forslag?

    Jeg leder efter noget godt TripHop og ville høre om I havde nogle forslag?
    Eneste krav er, at det skal være med en kvindelig vocalist. Det gør ikke noget, hvis det bevæger sig over i Electronica genren men noget tungt fortrækkes.
    Har:
    Sneaker Pimps
    Massive Attack
    Portishead
    Hooverphonic
    Blue Foundation


    Nogle forslag?

    Tak for de mange forslag, hvor jeg på nuværende tidspunkt kan udelukke: Løs forbindelse i power ledning, Reset af Bios og løst grafik kort.


    En lille ekstra oplysning:
    Bundkortet, som er et Abit-AS8-V, har et lille display, som står på 00, når jeg giver strøm til standby. Når jeg trykker på power knappen, starter blæserene op og displayet skifter til 82, hvorpå altt går ud og der står F i displayet.
    Efter 2 sek skriver det "22" og så "00" og man kan prøve igen.

    Jeg har en PC 3,2 gH, som pludselig er begyndt, at have meget svært ved, at tænde.
    Hver gang man forsøger starter blæseren op i et kort sekund, hvorpå, alle dioder og blæsere går i stå. Man kan prøve mange gange, hvor det samme sker men pludselig får den fat og starter op normalt.
    Derpå har den ingen vanskeligheder.
    Jeg mistænker strøm forsyningen men er ikke ekspert på det område.
    Kan det klares software mæssigt eller skal jeg have fat i en ny strøm forsyning eller er det måske noget helt andet?

    Jeg har lige besluttet mig for, at købe en ny bærbar til omkring 6500 kroner. min 2 GHz. Det skal ikke være en gamer men skulle gerne kunne klare et ikke-3dgrafik spil.
    Nogen som har set nogle aktuelle tilbud, som er værd, at overveje?

    Ved ikke om min søn har været inde og rode i explorer men pludselig springer menulinien op og væk, hvergang man man bruger explorer. Den kommer ned når man fører musen op i toppen af skærmen men forsvinder igen.
    Burde være rigtig simpelt men jeg kan ikke finde ud af, at få den til at blive.
    Hvad gør jeg?