Indlæg af Schultz


    Du kan stadig ikke bruge det som en regel, da der er forskel på hvor effektiv kølingen er.


    Nu snakker negerleif jo om man kan gøre det ved alle elektriske apparater, og da der er stor forskel på hvordan de er kølet vil jeg sige Nej. Du kan ikke bruge det som en regel, men det er da en god indikator.


    Ja, det vil det. Diablo I og II kørte jo også over battle.net, og går stærkt ud fra det kommer til at fungere på samme måde.

    I kunne evt. gå lidt på kompromis og finde en privat grund hvor der en stor sø? (hvis der da absolut skal være vand i nærheden). Alternativt kunne man finde den første og bedste græsmark og forhøre ejeren.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xecuter26
    jeg har kun mini versionen og med android 2,1 jeg gad godt vide hvordan man laver backup til sd kortet men det eneste der blir slettet er jo de programmer og spil man har hentet


    Jeg har ikke haft problemer med, at den sletter noget som helst på min HTC Legend. Det er jo kun indstillingerne den gendanner, ikke data på tlf. Du skal som regel vælge om det er ALT, eller kun indstillinger.. Hvis det kun er indstillinger er det ting som baggrund, ringetone, mail, facebook osv. du skal opsætte forfra, samt selvf. diverse "ikke synlige" indstillinger, som f.eks. sms opsætning :)

    Det er så vidt jeg husker forholdsvis simpelt.. Alt hvad du har brug for står i manualen, eller hør sælgeren i butikken hvilke slags kabler du skal have med, hvis det da ikke alt sammen er med som standard.


    Lad være med at tænk så meget over det, bare køb den :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sisyphos
    Mit counter strike virker ikke mere, når jeg prøver at starte det op kommer jeg til en sort skærm, her går computeren i stå. Nogle som ved hvad det kan være..?+


    Har du prøvet at geninstallere?

    Har selv spillet det en del, og alle de stunts bliver altså meeeeget kedelige i længden..


    Når du har spillet i 1 time, har du mere eller mindre prøvet alt hvad du kan i spillet :) Men det er da altid hyggeligt at hive frem når man keder sig lidt

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Ufærdigt kan da slet ikke gøre det. De genbruger jo en motor som allerede dengang havde fejl - fejl som faktisk ikke engang er blevet fikset i Las Vegas :S


    Spillet var så vidt jeg ved også ment som en expansion, men så har det åbenbart taget overhånd med alle de nye ting de ville have med.


    Har ikke selv CTD's eller noget i den dur.. Der er dog en masse ingame bugs, der trækker en del ned. F.eks. radscorp's der sidder fast i jorden og den slags ting.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xt0m
    Det er vel lidt ligesom FitnessDK, der ifølge deres hjemmeside ikke har bindingsperiode:


    Er der ikke forskel på en bindingsperiode, og en opsigelsesvarsel? Det er da meget normalt med at gøre regningsperioden ud på diverse abonnementer før opsigelse? Kan godt være det virker lidt 'dirty', men tror det er meget udbredt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jkk1989
    Kan det lade sig gøre at streame ALT Lyd fra en PC over sit LAN netværk?
    Jeg tænker ikke kun fra Winamp, Mediaplayer osv.. Men alt lyd fra PCen.


    Ideen bag det var at min Forstærker herhjemme kan koble sig på netradioer, og på den måde kan jeg få lyden fra min computer trådløst over i forstærkeren..


    På forhånd tak


    Uden at vide alt for meget om emnet, vil jeg skyde på der kommer en lille forsinkelse på. Så hvis det bare er musik og den slags er det sikkert fint, men tror det ville blive noget hø til spil.


    Prøv at kigge på Shoutcast fra Nullsoft, mener den kan klare tricket.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Tjaaah en smagssag, men fact er, at intet hold i DK når dem til sokkerne.


    Så alene fordi de er bedst i DK, skal man holde med dem? Jeg vil nu hellere holde med underdogs'ne, så er det lidt federe når de en gang i mellem vinder en kamp :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    hvis den ser ud som ny så burde du kunne få det. Kender en der lige har solgt en inde på DBA for 1900 og der var der en lille ridse i siden.


    Er mere interesseret i at komme af med den, end få af vide hvad den er værd :) Ikke for at virke muggen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Handler jo lidt om, hvilke muligheder man har - ik


    Du har vel mulighed for at skifte til alle de virksomheder der tilbyder ADSL? Hvis der er hul igennem fra telenor, er der vel også ved f.eks. TDC?