Indlæg af boegvad

    Jeg KAN da godt tage et billede, men den ser PRÆCIS ud som den på det første billede. Med andre ord: Den ser altså ud som ny, men hvis der er andre der slutter op om kravet om aktuelle billeder så kan jeg da godt lette røven og finde ud af noget.


    Mht. "hvor langt jeg vil op", så er svaret "så langt som muligt" ;)


    Til Twilight, så er jeg ikke interesseret i at bytte med din maskine og jeg vil umiddelbart vurdere den til at have en værdi et sted imellem 8-10.000, men det er jo op til jer! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    hvad har du ca. tænkt dig for den`? og kan den noget hvad scorer den i 3dmark?


    Jeg tror ikke at du har fattet princippet ved en ultrabærbar som denne laptop er. Dens stærke side er at den er super tynd, super let, har en lang batterilevetid og gode netværksmuligheder, ikke at den kan kværne 3D-mark - det kan du gøre på din desktop. Men jeg kan da nævne at den kørte GTA:Vice City med max grafik uden de mindste problemer. Det kørte jeg dog blot for at se hvad den kunne, for dette er jo forholdsvis en computer som skal bruges til trådløst kontorarbejde - til det er den til gengæld nok den bedste på markedet.

    firefox åbner fint billedet og du skal ikke være medlem af noget - det gælder bare om at vide hvordan links virker :D


    Hvis det ikke virker første gang, så prøv at trykke engang til! :

    Jeg har sådan en lille lækker sag som jeg ikke rigtigt bruger mere, så derfor overvejer jeg at sælge den. Den opfylder jo nogle lidt specielle behov og derfor vil jeg kun forpligte mig til at sælge den hvis den rigtige køber kommer forbi. Jeg købte den for lidt over et år siden for ca. 18000kr og den er i perfekt stand. Det er en af de mindste laptops der er sat i produktion i verden.


    Specifikationer:
    Mærke: Toshiba
    Model: Portégé r100
    Vægt: 1.09kg
    Tykkelse: 1-2cm (lukket tilstand)
    Batterilevetid: op til 7 timer (med ekstrabatteri)
    CPU: Pentium Mobile Centrino 900Mhz (svarer vist til omkring 1.8Ghz P4)
    RAM: 512MB
    HD: 30 GB
    Grafikkort: Trident XPm32 LP 32MB DDR
    Skærm: 12.1" Poly-silicon TFT (Toshibas egen teknologi så den er ekstra skarp)
    Netværk: Intel Pro Wireless 2200BG (802.11b/g) (rigtig kraftigt)
    Overflade: Magnesium
    Tastatur: Dansk (lækker kvalitet)


    Lydløs: Anvender hovedsagelig passiv køling og starter kun blæseren når der udføres noget meget krævende (som spil og lignende). Endvidere er tastaturet helt lydløst, så når man arbejder kan det gøres helt stille.


    Yderligere medfølger:
    Case (Computertaske)
    Ekstra batteri
    Strømkabel
    Windows XP Professionel Dansk
    En bunke gendannelsescd'er og toshiba-programmer
    original emballage
    Danske manualer
    Kvittering medfølger


    Befinder sig i Nordsjælland


    Kom med et bud!


    Et par billeder:
    http://www10.brinkster.com/boegvad/images/r100.jpg