Indlæg af boegvad

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DoDo
    Jeg er intrecetet....


    Tak fordi du svarede tilbage, men nu er der kommet et nyt bud på den som samler nogle flere ting, sry


    Status:
    1/+2/+3/+4/ (cpu,køler,mobo,ram) - 400kr - KCheKRiK (hol.dk)
    5/+9/+10/ (kabinet+2xPSU) - 375- jur (hardware-test.dk)
    8/ (skærm) - 100kr - |Ash (hardware-test.dk)


    Så er det ved at være sidste chance hvis der skal bydes på noget af det ovenstående!

    Stopper auktionen midnat (om 23 timer) på de ting der er blevet budt på! Hvis salget ikke går igennem vil jeg kontakte den der har budt næsthøjst.


    Status:
    1/+2/+3/+4/ (cpu,køler,mobo,ram) - 400kr - KCheKRiK (hol.dk)
    5/ (kabinet) - 200kr - Gripen90 (hol.dk)
    8/ (skærm) - 100kr - |Ash (hardware-test.dk)
    9/ (Q-tec PSU) - 100kr- DoDo (tweak.dk)


    Buddene ser jo fine ud, men kan det virkelig passe at en så fin IBM-skærm skal gå for sølle 100kr?

    dodo: hvis du stadig er interesseret, så er der kommet en lille omrokering så jeg godt kan notere dit bud! Du må meget gerne lige svare tilbage om du stadig er interesseret i 9/


    Status:
    1/+2/+3/+4/ 400
    5/ 200
    6/
    7/
    8/ 100
    9/ 100
    10/

    Ups, var ikke lige opmærksom på at jeg havde en anden status:


    Status:
    1/+2/+3/+4/ 400
    5/+9/ 300
    6/
    7/
    8/ 100
    10/


    dodo: med andre ord, så bliver dit pud på 9/ altså overtrumfet, fordi jeg helst vil sælge det samlet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    hvor meget vejer skærmen?


    Kan selvfølgelig ikke finde manualen lige nu hvor det står (det skal nok komme), men jeg mener at der er omkring 20kg

    jedimind: et par sedler for skærmen havde jeg tænkt mig, hvilken slags afhænger lidt af hvor mange der er interesseret - 100kr er budt indtil nu.


    MikeD: hvis du kan fortælle mig hvordan man kan se det så vil jeg meget gerne svare, det eneste jeg kan se som bare minder om hvad du nævner er at der står "F1" i hjørnet af printpladen.


    Status:
    1/+2/+3/+4/ 325
    5/
    6/
    7/
    8/ 100
    9/ 85
    10/

    teko: Typen er vist AGP pro, og understøtter AGP 4x


    DoDo: 2/ 50pp noteret, men vil helst sælge cpu,mobo og køler samlet (+evt RAM) så hvis jeg får et ordentligt bud på det, så får det bud førsteprioritet


    Status:
    1/ -
    2/ 50
    3/ -
    4/ -
    5/ -
    6/ -
    7/ -
    8/ 100
    9/ 85
    10/ -

    1/ 1.4 Ghz AMD Athlon Thunderbird


    2/ Noise Control Silverado CPU-køler
    http://www.tweakup.dk/article/59/dk/


    3/ Soltek SL-75KAV Motherboard
    (smider et gratis netkort med, hvis det har interesse, da det ikke er indbygget)


    (CPU,Silverado,mobo samlet i øjeblikket med Arctic Silver 5 - så det er fordelen ved at købe de ting sammen)


    4/ 256MB RAM (passer til bundkortet)


    5/ Q-Tec kabinet Rude, Blåt katoderør, 3 kølere
    http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21291


    6/ Samsung 32x CD-ROM drev (grå)


    7/ ASUS 40x CD-ROM drev (grå)


    8/ 15" sort IBM mm55 skærm med indbygget BOSE sound system
    http://www.upitfree.dk/upload/files/a3_1_b.JPG
    (íkke et billede af præcis min skærm, men den er nøjagtig magen til)


    9/ Q-tec PSU 400W "DUAL FAN GOLD LOW NOISE"


    10/ A-Open 250W (meget stille)



    Alt virker, men der er ikke garanti tilbage på noget
    Kvittering haves for det meste


    Der gives "mængderabat" ved bud på flere ting der passer sammen


    Alle bud er plus porto eller til afhentning i nærheden af Hillerød, Nordsjælland


    Byd venligst på auktionsnumrene - så er det lettere at finde rundt i!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    900MHz Pentium Mobile og onboard grafikkort? Tror ikke den vil klare det spcielt godt. Men det er jo heller ikke det der er hovedformålet med den bærbare kan jeg se, den har en lav vægt og det er det der er lagt vægt på.


    Igen - så har den overrasket mig gang på gang og i forhold til hvad den BURDE kunne så kan den åbenbart langt mere end hvad man tror. Men det er rigtigt at det slet ikke er formålet at den skal kunne køre spil.


    moch: Jeg må indrømme at jeg ikke er vildt opsat på at bytte, men hvad havde du tænkt dig at smide oveni?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    self ved jeg hvad meningen er, men stadig er der jo et spørgsmål der hedder hvad den kan... kan du fx. spille wc3 eller WOW på den bare i 800 x 600 ellers sådan noget :D


    Det tror jeg ikke skulle være noget problem og nok også i 1024x768 uden de store anstrengelser. Den her lille satan har overrasket mig gang på gang, mht. ydelse.