Indlæg af ZiliCa

    okay jeg har lige købt Max Payne men...


    nu jeg kommet til en bane hvor en mand står og kaster sprang stoffer ned.


    hvor man kan løbe rundt i en firkant så spranger gulvet lidt efter lidt.. men til sidst ser det ikk ud til der er mere der kan springes og han bliver bare ved jeg har virklig ingen anelse om hva jeg skal derfra en som kan fortælle mig det :P det ville være rigtig rart


    -ZiliCa

    kunne ha væred det som var problemet men problemet opstår først efter introen :) lige det mand bliver attacked af de 2 så snart jeg slår med sværed og rammer en bang crash

    jeg ved faktis ikk helt 100% hva det er som er galt
    jeg starter spilled sætter mine ting op settings så videre trykker "Start new game" ser hele forfilmen så snart jeg starter i en fight scene ryger man ud og så står der "Readme for more info about settings"
    og jeg har kigged i settings og ved ikk hva der ikk står det helt vildt men alle mine dele Prossecor , grafik kort og alt det der er tip top og har jo heller ingen problemer med introen


    ZiliCa

    nogen som har haft samme problem som mig ang Prince Of Persia 2


    med mand crasher ud i spilled og så siger den bare skal læse Readme filen for mere info ang hvorn man skal sætte sine ting op nogen som har prøved det elr ligne vil jeg meget gærne ha hjælp. tak på forhånd


    ZiliCa

    havde mange problemer så geninstalled windows så de eneste driver der ligger er den selv
    og jeg har hentet den nyeste ATI driver og installed den da den køre en 10% bedre end den fra cden

    jah jeg har lige købt Radeon X800 Pro
    men når jeg har installed det og alt hva man nu skal
    køre det ikk optimalt på nogen måde
    jeg gamer counter strike og køre en 100fps i smoke men så snart der kommer en mod stander ind på skærmen elr bomben springer får jeg fps drops ned til 30fps
    mit gamle grafik kort Geforce 4 mx4000 ku køre stort set 100 fps hele tiden og derfor finder jeg dette meget underligt og ku godt tænke mig noget hjælp til at få det fixed
    en anden ting på mit Radeon X800 Pro inde i installinger kan jeg vælge 3D Direct3D elr Opengl men så snart jeg vælger Opengl siger ok og går der ind igen har den skifted tilbage til Direct3D


    Need Help :crazyeyes:


    ZiliCa