Indlæg af LatZ

    Mangler lidt feedback på denne her andmeldelse af Engle og dæmoner gider i at læse den og give lidt feedback (:
    Har lige læst den, det er en af de mest geniale bøger jeg længe har læst
    Link: Engle og Dæmoner


    Forresten hvad ser bedst ud 1.5 linje afstand eller 1? syntes i?





    EDIT: Forresten så kommer der noget om personere senere

    Pink Floyd - the wall


    Hey jeg står og mangler den, søger tegnefilmen ikke den rigtige hvor bob geldorf spiller pink. nogle der kan finde den?

    Vil gerne have et Addon der gør at at når jeg er afk så:
    Fjerner den alle Offentlige chat room (1,2,3 og 4)
    At jeg kun får besked fra Guild whisper osv.
    Og at jeg kan se aaaalt der er skrevet siden jeg gik afk(Guild er nogle gange rimelig aktiv)
    Det skal IKKE være et der spærre for andre personer at whisper til mig!



    Kan i hjælpe mig :p

    Jaa.. du har nok ret med chart den kommer ned i venstre hjørne af boksen tror jeg... og menu'en er jeg selv ok tilfreds med.... regner dog med at "link" ikke skal fade så meget ind i baggrunden


    tak for feedback.... fortsæt :p :rules:

    Hey tweak's .... :clap:
    Jeg har lavet en hp for en ven og ville gerne se hvad folk synes om grafikken
    siden hedder:
    http://aimcontrol.1go.dk/


    Jeg har 3 spørgsmål:


    1. Hvad synes i om den generalt


    2. Hvis der er noget der skulle laves om hvad skulle det være?


    3. Fra en skala fra 1 til 10, hvad skulle den så have



    Jeg ved godt der ikke er tekst endnu.... men det bliver en lille hvid skrift...



    Håber på mange svar (:

    Hvilke ting skal min mage gå med. lav 2 builds:
    en med max lvl 19(For at owne i bg)
    og en med max lvl 25
    Våben er ikke prob. da jeg har emberstone....
    så en side hvor man kunne se hvad der var godt i de lvl's med kan ikke huske navnet(dem med store drop rates)
    :$
    Kan i hjælpe?

    Det er kun et år siden ved denne tid der slog et lyn ned ude på vores vej.... vi så på lynene og min mor stod op af vindues karmen og redeartoren(dunno)
    så slog lynet ned og da redeartoren har jord forbindelse....
    hun faldte om jeg jeg gik i panik og ringede 112.... hun kom hjem fra sygehusten 5 dage efter :boxed:

    Dem der var i aalborg, og så tim c hvor tæt var i på..... Jeg var helt helt helt op af hegnet... i venstre side så vidste jeg han ville smide hans ting da han havde gjordt det de andre gange :idea: så jeg gik ind på midden efter 3 ekstranumre råbte jeg efter hans plektra han sat sig ned og kastede jeg fik den men en idiot tog den :( og efter sin jakke som han kastede et andet sted....

    Ja .... lagde i andre mærke til at Roger Waters ikke sang så meget.... men det er sgu dejlgt og få hørt lidt pink floyd igen.... har fået money på hovedt ;)

    Min sag er for håbenlig afsluttet efter 2 mån. klagen og rykken. så skrev vi i går at hvis de ikke sendte os pengene eller den mp3 afspiller ville vi melde dem til emaerket forbrugerklage nævnet konsum og operation x OG DESUDEN kører en retsag mod dem, der blev svaret 2 min. efter og sagde de ville sende mig en ny :oops:

    Farm linencloth, har ikke wow selv men har en mand ved en af mine venner på lvl. 11 har 20 g :dance:
    på stormrage sægler de ca. 1g per 20 linencloth.