Indlæg af Stang

    Det lyder fornuftigt med 1 gb til 146 kr som baloo linker til. Det behøver ikke værer det ypperste af det ypperste. Den skal bare have lidt ekstra hukommelse da den nærmest uanset hvad jeg laver står og bruger alle rammene . . går udfra det er det man kan se under ydelse - sidefil forbrug.
    men det cpuz lyder da også interessant. . det tror jeg også jeg vil prøve.

    Hej ..


    Vil opgradere min bærbar med lidt flere ram. Der sidder pt 512 mb i den. Kan dog ikke finde ud af hvilken slags jeg skal vælge/som passer i den??


    På det modul der sidder i står der på en label


    KN5120B0186400958D2500


    640NHHMBQTF10606 312R1MB00C2


    og på en af selve chippene står der:


    samsung


    K4T51163QL- 2CEG


    jeg kan altså ikke finde et sted hvor der står noget med mhz eller pc-xxxx eller DDR-xx så er lidt forvirret;-)

    når jeg har testet hastigheden er jeg gået ind så jeg sad i samme rum hvori routeren er placeret. ja det kan selvfølgelig være mit netkort ikke kan køre med så høje hastigheder. har forsøgt at opdatere både router og netkort drivere. jeg må bare købe en bærbar der kan køre på 802.11n-standarden.

    Hej . ..



    Har anskaffet mig en D-Link DIR-635 trådløs router. Den virker sådan set fint men hastigheden er ikke helt som forventet. Har en 10 mbit forbindelse ved fullrate men hastigheden via den trådløse router er kun ca. 4 mbit. Går jeg uden om routeren og kører via kabel ryger hastigheden imidlertid op på 8-9 mbit. Nogen der har et bud på denne forskel?

    Hej jeg nogle problemer med min Windows Media player 10..


    Den kan pludselig ikke afspille forskellige divx og avi codecs som den plejer!!!


    Jeg slettede mit sun/java directory på computeren pga mulig virus infektion og siden har jeg haft problemer med at afspille forskellige codecs... kan der være en sammenhæng der :roller: Har geninstalleret både Win media player + java uden held!!!