Indlæg af MortenAK

    Quote

    Originally posted by AbeTis


    Jeg ved ikke om den var til mig, men i så fald så giver du da ingen mening :S
    Warriors er dem der er blevet buffed og buffed gennem hele spillet - det siger du !
    Ergo skal de ikke nerfes, ergo er jeg en noob :s


    at du snakker om warrior nerfs=noobish, for der har ikke været nogen overhovedet, kun mega boosts^^


    Men okay vi snakker måske over i hinanden, istedet så læs de to andre posts jeg har lavet

    invis til mages var der i beta, de fjernede det sammen med de 30% dmg nerfs på spells.
    Dengang var mages for inzane overpowered!!
    Nu er equip til physical classes dog blevet så meget bedre da MC ikke længere forbeholdt 1337 guilds.


    Så hold øje med om der ikke sker en hel del med mages når expansion kommer...


    Men invis var nu sjovt:D og nej det var ikke som stealth, det var som shadowmeld

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Klaret det hele også, men hvis du skal gøre det 5 mand, skal du have de rigtige klasser, ellers er det mega svært...


    ja self skal man det, men efter seneste patch har de nerfed stedet en del så scarlet part er mega ez nu:D
    Baron side er preferred med priest, druid, mage, warrior og så lidt ligegyldigt bare noget dps.


    Til det med barons mount.
    Ja han kan droppe sin mount man skal dog være exalted med argent dawn og det er jeg lige blevet efter flere hundrede scholo og strat runs.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ekkedude



    Lyder ekstremt sløvt.. jeg blev level 30 på 4 dage or so efter release, og var level 60 efter 8 dages /played


    8 days det er noget nær record så den må du vist længere ud på landet med eller smide screenshots, for jeg lvlede alt til 60 på 12 dage og det grind of doom

    du skal have meget mere end det.
    Før BG tog jeg gerne en time ved TM og fik mig måske 50 kills og 2k hps det gjorde jeg hver dag og er seargent major idag(rank 5)

    Hejsa alle:D
    Jeg ragede uklar med en del større guilds på min server og leder nu sådan set efter en ny:D
    Server er underordnet så rykker jeg bare min char.
    Jeg er 60 Mage med Magister stuff og den dur.
    Jeg vil bare kun joine en guild som allerede på nuværende tidspunkt kører MC


    På forhånd tak:D

    jeg kan sq ikke rigtig få mit cosmos til at køre, er der nogle der har lidt mere forstand på det end mig