Indlæg af MortenAK

    jeg er startet med aoc, men mit gamle pis har store problemer med at køre det.


    skal købe ny og eneste betingelse er at det kan køre det med lækker fps med alt på max.


    Har kigget rundt på forums og fået en ide om hvad der er godt i øjeblikket, men føler mig desværre for usikker på hardwareområdet efter lang tid væk fra det så ville sætte stor pris på eksperthjælp.


    På forhånd tak

    tabula rasa er lavet af samme som ultima online, så hvis du kunne lide det...


    som wow gamer der ikke vil spille wow mere er der ikke andet end age of conan og warhammer online i sigte imo

    Hej alle.


    Jeg vil købe ny computer, og har 10 tusind til rådighed, tænkte på om nogen havde nogen gode forslag?


    Den skal bruges til lidt gaming, og lidt andet stuff.

    fuldstændig ligegyldigt hvilket specc du er om du kommer i guild ^^ handler om hvor vild du er og om du kan smække pots for 500g af per aften hvis needed.


    anyways, jeg har sværget til frost og kun spillet mage siden wow beta, har self været pve fire pre tbc for stacking ignite rolling i aq og naxx.


    pt raider jeg gruul - mag - SSC og har et par nede derinde og selvom mit frost er 100% arena specc er jeg altid i top3 på dmg fordi mange firemages tager pvp talents der nerfer pve en del hvorimod pvp og pve frost er forholdsvis ens:D


    http://www.wowhead.com/?talent=RZVZVAGsofxsiqt


    er 100% survival build med impact for molten armor stun. husk at din WE også laver significant dmg, lav macros til summon og frost nova med den og bind dem til keys - samme med ice lance -> frostbolt - summon WE - frostbolt ( start WE attack ) - WE nova lige før fbolt er done - spam ice lance så de rammer samtidig. bliver hurtigt 75% crit på de to, så pop din badge trinket og have lightning capacitator på aswell, så skal du hurtigt se 1shot 8500 damage i arenas:D


    hvis du vil være raid no1 dps er det dog fire selvom frost imo stadig er bedre i alt under 10 inkl kara og pvp:D


    singletarget dps build aka endgame boss encounter powah mode:


    http://www.wowhead.com/?talent=of0yZxgM0fcI0eRx0h


    så har du ingen survivability, men til gengæld den bedste singletarget dps i spillet, og nej arcane builds giver ikke mere dmg end dette - man spilder for mange points på at gå dybt i arcane på ubrugelige ting.
    arcane er for nubs der tror at pomappyro er flot og ikke har fattet at de aldrig kommer over 1700-1800 med det build fordi alle har trinkets eller skills til at undgå - iceblock - bubble - vanish/CoS etc


    blev sq en lang post lol:D men essensen af den er at frost pwner, er bare sværere at spille og kræver 4-5 flere hotkeys end firebuilds, men så har man også en god stabil dmg på raids hvor man ikke behøver den vilde crit due to WC og kan banke sin dmg op på 1000 nemt.


    regards
    300 days played mage and still going strong

    hejsa:D


    har købt ny comp og har fået vista ind på svinet, vil så gerne have lagt alt fra den gamle over på den nye.


    har forbundet dem, men kan simpelthen ikke finde ud af at få lortet overført ved hjælp af vista:S


    Hvis der er nogen som kan hjælpe ville jeg være glad:D


    på forhånd tak

    hej alle:D


    solgte min account for 5 måneder siden, men kan ikke holde det ud længere:P så vil høre om der er en der har, som threadname fortæller, acc til salg:D


    om den er 60 eller 70 er ligegyldigt, men det skal være min aq - naxx gear:D


    MVH
    morten

    sidder og skal til at se en film og er for dum til at finde et program at se den i :O


    kan godt se den i mediaplayer, men lydsporet kommer ikke igennem:S


    nogle der lige har et dejligt program at bruge eller codecs pakke eller noget?=)?


    på forhånd tak:D <3

    1mil honor er ezmode....


    blev rank 13 samtidig med at jeg raidede 6 timer min om dagen da vi attemptede cthun i foråret. Hvis du vil være nice geared så sig dit arbejde op og ødelæg dit liv som jeg gjorde dengang.... har intet med skillz at gøre, du siger bare til din mor at du mangler et sted at bo et par uger og så slår du dig ned i kælderen i et par måneder så er du rank14 og skillzor...

    vil købe en ally mage, transferable.


    skal være endgame geared.


    Har selv en acc med to mages at offer oveni, grunden er at jeg er træt af min server og vil spille med irl venner.


    pm mig eller smid din msn her


    Regards
    mortenak

    vi er to experienced med mc-bwl-aq40 og de første i naxx.
    Mage og Warlock, tier2 geared med aq40 drops.
    Er henholdsvis 20 og 21 år og har spillet siden us beta, altid seriøst og aktivt i endgame raiding guilds.


    Leder efter noget highend dansk at joine da det kunne adde et ekstra aspekt til spillet at vi alle kommer herfra det danske land:D


    MVH
    Jacob og Morten

    det der er noget af det tommeste lort jeg ever har læst....


    ja mages er blevet nerfed inzane, bør jeg vide eftersom jeg har spillet kun mage siden us closed beta, men derfor er det der stadig slet ikke måden at spille på.


    F.eks. duel mod en hunter og rogue er det nemmeste som frost mage.
    hunteren skal man bare hurtigt ind på med frost nova-->CoC-->fireblast-->AE og foretage dette indtil han dør. Self med en ice barrier på.


    Rogue: se hvor han forsvinder så er det ikke så svært, men hvis han bliver væk må´du vente og bruge din ice block når han er der. Frost nova -->frostbolt-->CoC-->fire blast og blinke væk fra ham. Hvis han vanisher har du cold snap....


    lad være med at smid en guide når du ikke ved noget om det!!!
    Og nej jeg gider ikke skrive noget der er bedre, for det er hundredvis af sider, og forresten nice du beskriver talentspecs... og nævner den vigtige brug af counterspell