Indlæg af u.g.p

    Jeg har købt den af en fra hwt, men af en eller anden grund kan den ikke lide min com, men testede den i min brors og der virkede den.


    Men er der noget galt går handlen selvf. tilbage.


    Men byd

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Og du har prøvet og resette bios ?


    Nej har ikke resettet bios, men så bliver det vel den org. eller sådan noget? Men her i aften kan jeg lige låne en cpu, så må jeg prøve at opdatere bios.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    hvilket bundkort har du? Det kunne godt lyde som om du skulle have en bios opdatering før dit bundkort kan bruge en e8400.


    Mvh Stubkier


    Jeg har et P5W DH deluxe, så det kan godt være det, opdatere bare bios i jaunar, men kan godt være det ikke var den 2504,som jeg kan forstå jeg skal bruge jeg hentede.


    Men ellers lyder det som et bios problem?

    Hey


    Jeg har lige sat en Antec 1000watt og en E8400 i min com.


    Men efter jeg har skiftet vil computeren ikke starte?
    Den grønne lampe på bundkortet som viser der er strøm, blinker helt vildt nu, istedet for før hvor den bare lyste konstant.


    Begge ting er købt brugt.


    Hvad kan der være galt? Mangler jeg noget?


    Plzz help. ;(
    --

    Det er ikke sikkert jeg sælger min cpu, kommer lidt an på bud og hvad jeg så skal have. Men E6600 er købt d. 16-09-2006 hos shg og virker som den skal.


    Corsair skal sælges, den er købt cirka midt i januar 2008, så den er som ny.


    Byd..


    Der er budt på hwt.


    600pp cpu
    525 PSU

    Hey


    Jeg sælger et Asus X800XT PE, det virker som det skal og har ikke været OC. Der er sat en Zalman køler på og stock køleren følger med.


    Asus A8V bundkort som også virke som det skal.


    Kingston HyperX 2 x 512 MB PC3200


    AMD 64 3500+ helt iorden.


    Kom med bud. Sæges separat eller samlet. Tingene befinder sig i Sorø på sjælland.

    Okay, har bestilt en ny, så håber problemet er løst. Og det blev Corsair 620watt.


    Jeg siger tak for hjælpen ;)

    Hey.


    Min nuværende PSU Antec SmartPower 500 watt, kan ikke trække mit system.
    Der kommer en hylelyd, da jeg skiftede fra 7950gt til 8800 Ultra, og prøver jeg 8800 ultra kortet i en computer med 650 watt kommer der ingen lyd. Og har prøvet med et 8800gts 640 i min computer og der kommer ingen lyd.
    Dvs. det må være min PSU, der ikke kan trække mit system efter jeg har sat 8800 ultra i.


    Hvad kan i anbefale? Max 1000kr, helt billigere.


    System:


    Asus P5W DH
    E6600
    8800 Ultra
    160 gb hdd
    Samsung 226bw
    og en del blæsere

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    har du set det nye?? det er det jeg skal have fingrene i. har heldigvis lidt kontakter.. og ja jeg ville have købt et 5hv2 men da jeg så dette kom på market så holder jeg mig helt sikker til Sennheiser http://www.sennheisercommunica…ing_pc_350_20070924104853


    Ja, de nye er rigtig fede og tror de fungerer godt til det hele, men koster de ikke over 1000kr? Mener NoA spillere brugte dem til bit, så de er nok også okay til cs og generelt fps spil.

    Ville ikke anbefale 5h, jo hvis du KUN skal spille, fordi musik/film er de rigtig ringe til. Det med mic er god, kender nu 2 hvor den er dårlig, men man kan jo altid være uheldig :D


    Jeg bruger selv SteelSeries Siberia Neckband og jeg spiller en del cs og der virker de udemærket og er også ganske okay til musik.


    Ellers kan du vælge den dyre løsning, og gøre det som Fragman siger, men da du siger max 400, går jeg ikke udfra det er en mulighed.


    Jeg kan også anbefale sennheiser PC-150 og PC-161 og de er begge gode i fps og bedre end de ovennævnte til musik, imo.


    Jeg har både et sæt 150 og 161 og ligge, hvis det var noget. ;)

    Nu har jeg disable de ting.
    Jeg startede med 320fsb og 1.4vcore, når jeg trykker save og den gestarter, får min skærm intet signal, så jeg må slukke pcen og starter den igen. Så kommer der en besked "OC failes or Overvoltage failed".


    Hmmmm, kan være jeg bare skal droppe det, bare underligt med den gamle bios fungere det jo.


    Prøvede først at sætte ram til 800mhz og 2. gang Auto, men gjorde ingen forskel.

    Så fik jeg updateret mn Bios til den nyeste version. Men første gang jeg kom i bios stod min speed til dette: http://peecee.dk/?id=83654 Hvordan kan det være? Og hvad jeg kunne se stod fsb osv. rigtigt?


    Men jeg OC den til 360 fsb og 720mhz ram: http://peecee.dk/?id=83653 Ved det ramte den 28xx mhz, hvordan kan det være den ikke ramte 32xxmhz? :rolleyes:


    Hvordan ændre jeg Vcore, kan ikke rigtig finde noget af der stpr man skal disable?


    Ydermere, så da jeg prøvede det 360fsb genstartede min com hver gang den skulle loade windows, så nu har jeg den til default og nu køre den så de rigtig 2400mhz. Men det er vel vcore der skyldes at den genstartede?


    Håber du/i kan hjælpe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    som du kan se på Asus' download side.
    http://support.asus.com/downlo…%20Deluxe&SLanguage=en-us
    så er der kommer mange nye bios versioner siden din, blandt andet med support til nye cpu'er samt ram forbedringer og så lang tid du ikke opdatere din Bios i Windows men bruger EZ Flash (hvor man kan opdatere Bios'en inde fra Bios'en) så er chancen for at det skulle gå galt rigtig små.


    Okay har downloadet bios "P5W-DH-ASUS-Deluxe-2406.ROM", nu har jeg leget med tanken om at updatere biosen før, og læst lidt forskelligt på nettet. Men er det rigtigt forstået at jeg kan ligge den "P5W-DH-ASUS-Deluxe-2406.ROM" ned på en USB key, gå ind i det EZ flash i biosen og så få den til at finde filen på et drev, og så skal jeg bare gøre hvad der står?


    Er der noget jeg skal huske at gøre inden opdatering af bios? Mener jeg læste at biosen skulle stå på default, dvs. ikke være oc osv, og der ikke måtte lige andet på usb keyen?

    Så har jeg sat den til 720mhz og rammene er nu på 360mhz.


    Jeg har fundet ud af at det er bios version 0701. Tror den er lidt ældre fordi ved genstart slukker pcen først og derefter starter 5 sek efter, mener jeg at jeg hørte var noget der var rettet, men er ikke sikker.


    Men hvad giver det af evt. fordele ved bios updatering? Nu er det fordi jeg er lidt bange for der går noget galt. :rolleyes: