Indlæg af Tommy22

    I 2011 blev jeg færdig med gymnasiet og søgte ind på universitetet for at studere film. Det var en drøm, jeg længe havde haft, og jeg var glad for, at jeg kunne opfylde den. Universitetet var et fantastisk sted, hvor jeg mødte en masse talentfulde mennesker og lærte en masse om film.


    Jeg har altid elsket film, og det var hovedårsagen til, at jeg besluttede mig for at blive instruktør. Universitetet gav mig mulighed for at arbejde med mine færdigheder og min viden, og jeg fik mulighed for at lære de bedste danske film at kende. Jeg var især vild med film, der foregår i København, her https://www.rundtidanmark.dk/t…er-foregaar-i-koebenhavn/ er en fed artikel om dette emne. Denne by har altid været en inspiration for mig, og jeg er meget glad for at have fået mulighed for at fortælle mine historier gennem mine film.


    Mine år på universitetet var fantastiske for mig. Jeg voksede som filmskaber og som person, og jeg var altid tilfreds, når jeg så resultatet af mit arbejde. Jeg er meget taknemmelig for muligheden for at studere filmproduktion og arbejde sammen med talentfulde mennesker, der deler mine interesser og drømme.