Indlæg af milowbrac

    Hej!

    Jeg har en Strix 3090 OC siden januar, og jeg har bemærket, at hotspot -deltaet er meget højere, end det burde være.

    Først undervolterede jeg kortet, og det ser ud til at sænke meget denne hotspot -temperatur, men på det seneste har det været stigende igen.

    For eksempel, under belastning, har jeg 70 max temp på kernen, 88 på hukommelsen og 103 max på hotspot, hvilket er et 33 graders delta.

    Efter hvad jeg har hørt, måler hotspot kun den højere sensortemperatur på selve matricen. Jeg har tidligere ommalet kort med flotte resultater, men jeg vil ikke annullere min garanti uden at vide https://19216811.cam/ et par ting.

    Da hotspotet henviser til selve matricen, ville en omsmøring sandsynligvis være løsningen, jeg vil ikke ændre termopuderne, da VRM og hukommelsestemperaturer virker fint. Er der nogen, der har set højere temperaturer efter ommaling og efterladelse af standard termiske puder på kortet?

    Hvilken termisk pasta synes bedre til ampere? Jeg har MX4, Kryonaut og Kryonaut Extreme derhjemme, men ved ikke, hvilken jeg skal b https://1921681001.id/ ruge.

    Jeg ved, at nogle steder åbner dit kort ikke din garanti, da retten til reparation af lov, jeg bor i EU, Spanien, har nogen erfaring med, hvordan garantierne håndteres af ASUS her omkring?

    Jeg vil ikke RMA kortet, da jeg sandsynligvis vil være uden en gpu i flere måneder, og det er muligt, at de siger, at det er fint, da det ikke sortskærmer eller præsenterer problemer under normal udnyttelse undtagen denne midlertidighed (hvilket btw får kortet til at drosle) lidt og gør oc -score meget mindre højere)

    På forhånd tak alle sammen andre overclockere!

    Images

    • pasted-from-clipboard.png

    Titel siger alt. Det er ekstremt svært at finde en anmelder, der ikke shilling for begge. Jeg har enten hørt folk sige, at S21 ultra er bedre, eller Xperia 1 iii er. Oprindeligt var min plan enten Xperia 1 iii eller Note 21, som er død, og måske er væk nu (virkelig ked af det). ROG 5§ er ikke så sandsynligt for mig, men vil også spørge om det. Lad os vide, hvilken telefon der generelt er bedre, forhåbentlig uden bias.

    VidMate Mobdro

    Images

    • pasted-from-clipboard.png