Indlæg af VinitBelam

    Hej, jag har några PCIe NVMe och SATA SSD-skivor från gamla byggnader och tänkte sätta dem i ett USB 3-hölje som backup-lagring eller testa Linux-distributioner.

    Jag märkte att PCIe NVMe till USB-adaptrar är ungefär dubbelt så mycket som priset för en SATA, kommer någon hastighetsfördel att negeras genom att använda dem över USB 3?

    VidMate Mobdro

    Images

    • pasted-from-clipboard.png

    Hej,

    så jeg prøver at overklokke min RAM. Fra og med nu kører den ved 2400 MHz. Det er et 3200 MHz CL16-sæt fra G.SKILL tho.
    Jeg fik en Asus ROG Maximus XI Hero + i9 9900k, og jeg fik den aldrig til at køre højere, ellers ville min pc bare gå ned eller ikke engang starte ordentligt.

    Jeg ved, at du skal gøre noget med XMP-profilen, idk hvorfor, men det fungerede aldrig. Jeg prøvede aldrig at gøre det igen, for sidste gang det styrtede ned og skruede over min windows boot. Måtte kopiere over alle filer med Windows Update & CMD. Det var ret irriterende at skulle geninstallere windows, fordi det ikke engang lod mig reparere det, der var brudt.

    Er der nogen, der måske har denne nøjagtige MB + CPU + RAM-kombination og måske måske fortæller mig, hvad jeg skal ændre, og hvor? Undskyld for ulejligheden, det kan medføre!