Indlæg af Jakobsen

    jeg har kigget en masse, og syntes det er håbløst egentlig og finde ud af hvad man skal vælge eller ej, har også kigget på en del brugte PC'er med 1080 GPU kort vs de fleste 1660 kort der sælges idag, med disse E sport gaming pc'er hehe.

    Men må se tiden lidt an, og prøve og købe noget så må vi se om det så lever op til forventningerne på de lange bane :)

    Hej Danuac

    ja tak for et fint bud, har selv kigget på noget ligende faktisk, dog bare med et alm 1660 grafikkort, jeg må indrømme der er sket en her masse siden Amd 64 og Pentium 4 2.4ghz samt ATI Radeon GPU osv

    Men som du selv er inde på er overnævnte pc et god bud på en ny computer, jeg kan se den "store" model 1660 TI skulle være et ok grafikkort til pengene, igen lidt mere her og der vil også ændre tingene, men prisen ændres også hurtigt op af, selvom det bare er et par hundrede hver gang.


    Hej

    jeg søger lidt hjælp til valg af ny gamer pc, jeg går fra PS4 til pc igen.

    Jeg har luret en masse pc'er brugt på Marketplade Facebook for at lure hvad der kan fåes brugt, men må indrømme jeg er så langt bagud, hvad angår hvad der duer idag og hvad man skal holde sig fra, jeg har haft en mindre pause på 15år fra alt hvad angår at bygge computere.

    jeg tænker jeg vil ofre en 5000kr, jeg har selv skærm og det andet tilbehør.

    Jeg skal primært igang med noget CS Go - CS 1.6 - PugB - Call of duty altså FPS spil.