Indlæg af BlacKDwarf

    Evap på den Mach I, er den bare ombygget, eller er der blevet sat en helt ny.. Hvad rammer den af temp unloaded? Hvad rammer den loaded på dit gfx ved de 7xx som coren kører på.


    Vil gerne give 1k-1500 eller noget i den retning for Mach I..

    Det ser virkelig godt ud, glæder mig til du får noget LS på den, nu jeg har hugget din mach II :P


    Har du testet hvad den max stabile hastighed er endnu ved en gang 32M eller ligende?


    Det er da ret vildt at den løber 3150 1M stabilt ved kun vand, min 3700+ kunne lige snige sig op på 3000 ved vand, og det var kun et skud i tågen hvis den ville køre 1M


    Keep the work up :cheers:

    Ok, din computer=lort.. selvom du kører alt på low, så er det stadig ik nok.. de må enten opgradere, købe ny, eller evt. overclocke noget, og se om det hjælper..

    Du er ik den eneste... ved lav rpm har jeg ca. 70 grader idle, og alt alt for højt ved load. Har sat den på højeste, og så en blæser over kortet for at holde det køligt, indtil jeg får taget mig sammen og smidt vand på det..

    Tjaa, du lever jo ikke så godt op dit navn længere, med de temps her ;)


    Undskylder på forhånd at jeg lige hurtigt låner tråden..


    Kan huske at der var en i KBH området der kunne modde en VapoPE@r404a, men ikke navnet, nogen der kan huske det?



    Keep up the work.. det ser jo godt indtil nu ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Eller at man nyder sin hobby?..


    Håber ikke du så det som kritik.


    Det var nærmere en kompliment, over at i virkelig brænder for jeres hobby. Måske bare lidt skjult.


    Jeg synes skam det er dejligt DK er repræsenteret af de få, der virkelig vil gøre noget ved det.

    Nu synes jeg så lige jeg vil give mit besyv i den her diskussion..


    For det første, det med Månen. Der er lige så mange beviser for at de har været deroppe, som der er for at de ikke har. Efter alle de satelitter, teleskoper, sonder osv, der har været sendt op, tror i så ikke at en månelanding kunne finde sted? Findes ISS heller ikke? Det kræver i sig selv MERE kordinering end en månelanding. De kommende Marsekspeditioner? Kommer det også til at være "fup", optaget i et filmstudie.?


    Hav nu bare lidt kildekritik. Efter hvad de nogle herinde skriver, bukker de under for alverdens teorier, underlige beviser. Og det med Bin Laden familien skulle sendes ud af landet, er da ikke andet end logisk. De ville jo om ikke andet blive fuldstændig slagtet af medierne i løbet af no time, hvis de blev i USA.


    Fahrenheit 9/11, har nogle skræmmende aspekter, men hvis man ligger mærke til hvad der egentlig sker i den film, så kan man tydeligt se at manden jo HADER bush. Valgsnyd i USA, verdens stærkeste økonomimagt/militærmagt? I think not.


    At USA skulle stå bag 9/11, kan jeg kun begynde at trække på smilebåndet. Latterligt IMO.


    Og kom så med de dejlige "dræbende" teorier/beviser, for at alt det jeg er bullshit.

    Ser jo godt ud!


    Med noget ordentlig køling på de 7800GTX, kunne det blive godt.


    Hvad planer har i af køling til de 7800GTX? Hvis i har nogen ;)


    12k, der var vidst en tråd med dig og T-Max der var lidt oppe og toppes om noget. Den handlede om noget med 3Dmark2k1... men den er gammel, så ved ikke om det er den jacob fisker efter ;)