Indlæg af BlacKDwarf

    Hvem er blevet 70 på Horde siden på kazzak??


    Det er syret nok..


    Gider ikke selv powerlvl'e så meget, er blevet helt glad for at lvl'e igen med quests, nye instances osv..: :D missed it :P

    Man kan jo også vælge at Blizzard er som en person der kommer 1 time til 4 for sent til deres aftale hver eneste onsdag ;)


    Det er ved at blive lidt for meget snart.. hvis de ikke kan overholde det, må de sætte deres maintenance til at vare længere, så de har længere tid til det. .

    Quote

    Originally posted by Sensation
    Ej hvor kedeligt!! Jeg havde håbet på en historie med vand i HELE kabi og en masse ødelagt HW ;)
    Jeg prøvede det samme til en LAN, hvor en kom til at hive mit stik til min 220V pumpe ud, (HADER dem der går før alle andre :)) )
    Og jeg forstod bare ikke hvorfor min cpu blev over de 60 grader hvor den lukker ned, og jeg skulle lige til at skille det hele ad, og prøve at finde ud af hvad der var gået i stykker, men så så jeg lige et stik der ikke var sat til på gulvet, og ku så fører det tilbage til mit kabi. :D


    Mvh Mads :T


    Du er godt nok ik den eneste der har været ude for det.


    Jeg havde for lang tid siden taget hele mit system med mach II med til et LAN, og jeg stod i samme situation som dig i næsten en time, hvorefter jeg fandt ud af at det var min ven overfor mig, der havde vippet til stikket i Mach II'en så den ingen strøm fik.. det gjorde han så os regelmæssigt der hele tiden, jeg blev sq lidt sur til sidst ;)

    n1 alexanderII, men jeg tror vi har forstået din hensigt med dine posts... de var i hvert fald sjove :clap:


    Jeg går heller aldrig selv i random groups, jeg er så træt af noobs der intet fatter.. uanset alder.. desuden er min ignorelist blevet kilometerlang pga. af sådan nogle groups..


    Nu spiller jeg på Daggerspine, og efter migration til kazaak, var serveren egentlig næsten renset fuldstændig for noobs(der er heller ik lag længere 8o 8o ), så der var det faktisk muligt at finde ordentlige groups med 100% succes. Men ak, så kom der lidt for mange fra bloodfeather.. :P


    Nu vi alligevel snakker om ting vi hader, så kan jeg da os nævne at jeg hader folk der mener de ved hvordan alle classes skal spille.. jeg skulle høre 1 time på en rouge, der mente at jeg "bare" kunne holde aggro ved at spamme taunt hvert sekund.. :roller:

    Jeg er ejer af en Mach II fuldt moddet til GT, med alt hvad det indebærer..


    Her i morges da jeg tændte dyret, siger den et kæmpe klonk efter et par min., og lyder derefter som et vandkølingssystem med for lidt vand i..


    Mit gæt er at der skal fyldes nyt gas i? Hva tror i, vil gerne være sikker..

    Min 3700+ har ingen coldbug, men jeg har da gennem længere tid kørt med 1,55@123% Kører med Mach II GT.. Kører standard med 1,55@109%(mener jeg) på 3,1 Ghz

    Fragman - De Addons man bruger i WoW bliver aldrig installeret via et Setup program.. mappen ligges simpelthen bare ind i en Addon mappe, hvorefter det så virker. Så der kan ik ligge rester nogen steder hvis man sletter hele Addons mappen, derfor heller ingen ting i registreringsdatabasen..

    tjooo, hvis man får en vis garanti, hvis der skulle ske noget.. Min 3700+ har ikke coldbug(Har Mach II GT på den til daglig), kender ikke steppingen, har en tid på 25.7 i SuperPI ved 3200, men det var med meget lav hastighed på ram, men super stramme timings..


    Men du ka altid PM'e mig :P


    Og jeg vil os se på, mens den bliver mishandlet.. :P

    Vidste godt det var alt for lavt.


    Jeg byder det som Slacker siger: 2500. Jeg skal også selv bygge den om hvis jeg bruge den til CPU..


    Og jeg tvivler også ret meget på du finder en anden som vil købe en Mach kun til gfx, især når det kun er til det ;)