Indlæg af Fed1

    Jeg er lige nød til at noobe engang...
    Har nu ændret lidt i min ordre, så den hedder 2*1 GB og 2*512MB. Så bliver det hele sat i som dual-channel. Det vil sige at windows ser det som at der er installeret 1.5GB ram eller??


    Bær over med mig :-)


    Derudover tror jeg valget af skærm ender på Samsung 206BW, til 1845,-
    Den har fået jævnt tilfredse anmeldelser...

    Vil i første ombæring køre XP, men regner da med at der skal vista på maskinen på et senere tidspunkt.
    Mht skærm må jeg nok ud i butikkerne at kigge lidt. Medmindre nogen kan anbefale en bestemt skærm i samme prisklasse som Acer...

    Yes, napper SeaSonic istedet for.
    Havde også læst noget om at kabler på Chill'en var lige korte nok til det kabinet.


    Mht. RAM, startede ud med 2*1 GB, men ændrede bare til 2*2 i min bestilling, da jeg ville have fuldt udbytte. Hvordan er det så hvis jeg vil have optimalt med RAM, er det så 2*1GB og 2*512Mb?
    Vil jeg ikke få bedre udbytte hvis jeg kører med dualchannel, altså 1/1 og 1/1 ram, eller det er måske ligemeget da jeg så overskrider de 3GB?


    Tak for svar


    Mvh
    Ivan

    Hejsa.


    Da min nuværende pc efterhånden er for sløv, har jeg sammensat følgende system. Da jeg ikke er ret "hardcore" bygger, ville evt. ændringer, råd mm. blive taget vel imod.


    ASUS P5K AiLifestyle Series 749 kr.
    Core 2 Duo E6850 3 GHz 1.679 kr
    Club 3D 8800GT 1.597 kr.
    Corsair XMS2 2 x 1 GB 472 kr.
    Corsair XMS2 2 x 512 MB 349 kr.
    ASUS DRW 1814BLT (DVD R/W) (Sort) 260 kr.
    Antec Performance One (P182) 853 kr.
    Sea Sonic S12-430 598 kr.
    Samsung SyncMaster 206BW (Skinnende sort) 1.825 kr.
    Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500 GB 641 kr.


    Samlet pris: 9023,-


    Skal bruges til spil (crysis?) og surf.


    Inputs appreciated


    Mvh
    Ivan

    Grus, du er da en bonhat!!!
    Jeg har selv billet til R+ men jeg har sgu da ondt af alle de mennesker der har fået heavyen igen og ingen billet har.
    Rammstein vækker noget i metal drenge. Mange har ikke haft noget siden Nirvana, gymnasiet eller whatever. Glæder mig til at stå med sølvsnot i håret og bodyslamme et fjols som dig.
    Er du i det hele taget gammel nok til at komme ind? Troede man skulle være min. 18 for at høre voksen musik.
    Til jer andre kan i jo kigge herind og finde et par oversættelser.


    http://www.lyricsondemand.com/r/rammsteinlyrics/




    They want my heart on the right spot
    but then I look below
    it beats there in the left breast
    the envious have not known it well