Indlæg af Zykov

    Hej bentzin,
    tak for linket, men nu er det bare sådan at når jeg trykker på linket som du henviser til siger den at "session has expired"og man kan ikke komme vidre.
    Jeg er begyndt at tro at jeg bare skal holde mig fra bærbare pc & lægge vægten på stationær pc, de er trodsalt bedre at have med at gøre. :cheers:

    hej Bentzin,
    har lige været inde på linket du gav mig men når man så vælger en af de to mulig som står der får man af vide at man skal hente den på producentens hjemmeside som er Zitech, men den er gået ned.
    Ellers er det mig som går noget forkert.....

    hejsa forum, :(
    jeg er på udkig efter en driver til et chipset som hedder (ATI RC300ML+IXP150).
    Jeg har været inde på Ati.com uden resultat, dvs. at de henviser til producenten vis driver side er nede.....
    Det handler om en bærbar som hedder Zitech Zk3.
    Er der nogle som har et link eller ved hvor man kan få fat i sådan en sven?? :boxed:

    8) hej igen,jeg takker mange gange for de svar som jeg har fået vedr. dual channel samt timing, nu tror jeg vil hente det program som hedder CPU-Z og se hvad mine ram kører.


    men ellers mange tak.

    Hej Henrik,
    jeg syntes umiddelbart ikke at det køre i dual, har prøvet at sætte ram i dimm # 1 & dimm # 3 samt Dimm # 1 & Dimm # 2 men jeg kunne se nogen forskel når den tæller ram op i start, der bliver kun vist 1gb, jeg ville da mene at der skulle stå 2bg der.??


    jeg har læst manuelen til kortet og der står ikke noget om dual, så måske skulle man tage og besøge ASUS.COM :rolleyes:

    hej wolf_of_dk,
    tak skal du have for dit svar, det vil jeg så prøve at sætte dem til inde i bios.


    men er der nogle andre derude som har det samme chipsæt og ram som kan sige mig hvad i har stilt timingen til og vil det give nået extra i spil/benchmark??

    hejsa,
    jeg har lige et lille spørgesmål vedr. timing af mine ram, da jeg ikke lige har prøvet at rode med det før.
    Jeg har lige brugt lidt penge på nogle Corsair xms ram som der står i min profil, hvad kan man sætte timingen til for at de yder optimalt da jeg ved at de skulle være ret hidsige?? :boxed:

    Hej igen Bentzin,


    vedr. navnet "EXAIR" det er det som står på den org. kvitering fra Datelpartner, jeg har kigget lidt på kortene på linket, køleren som sidder på mit kort går hele vejen rundt om kortet lidt hen af den fra Zelman, men det kan jo være en modifikation af kortet eller måske fordi den køler bedre..

    Hej Bentzin,
    kortet ligner det du har fundet, jeg mener placeringen af div. transistorer og andre "dimser", det eneste som ikke passer er at på mit kort er gpu køleren heftig dvs. at den gå hele vejen rundt om kortet så den også sidder på ram chipsene, dækker vil omkring halvdelen af printet og så er den i alu. Jeg har godt nok ikke set om den der LM63 chip sidder ved Gpu'en. Men men har lige fundet ud af at det hedder "EXAIR"

    Hej Bentzin,
    nu har jeg lige set lidt nærmere på kortet, det hedder "GC-R96XT-D3" det står på et klistermærke og på selve printet står der r9600/xt rev. 1.3.
    Jeg købte kortet for ca. 1 år siden fra "datatelpartnet" i Valby og mener at det var et
    "Hightech Excalibur Radeon 9600xt 256"
    men som jeg kan forstå sakl kortet være forsynet med "LM63 chip", men hvordan kan man se det, kan man komme ind i bios på sådan et kort på samme måde som med ens bundkort???

    hej,
    jeg mener at jeg har læst et eller andet sted på tweak.dk at man har kun "ATI Overdrive" på R9800xt samt R9600xt.


    Jeg har downloaded den sidste nye "Catalyst Control Center" fra ATI.com men kan ikke umiddelbart finde funktionen.

    hej igen,
    har lige været inde i "Catalyst control center" men kan ikke finde noget som hedder "overdrive" skal det stå under "3D" ???

    Hej,
    jeg er indehaver af et Radeon 9600xt 256 og er ude efter den software som hedder "ATI overdrive", jeg har været lidt inde på ATI´s hjemmeside & kan tilsynladende kun finde deres "catalyst", er der nogle som ved hvor denne software kan findes da jeg godt vil OC mit kort lidt...???????