Indlæg af Zykov

    Hejsa,
    som der står i tråden, vilket ftp-program bruger i til oprettelse af websites eller hvad er mest bruger venligt da jeg ikke har pillet ved dette før... :rolleyes:



    zukov

    Hej joatim ,


    jeg har en chill 510ér og er yderst tilfreds.
    Den er en mdr. gl. nu, jeg købte den da min gamle begyndte at lave brok.
    Så valget stod mellem en chikk 510ér eller en tagan 480.
    Så det blev en chill. levere 25A på +12v siden :dance: :dance:

    har lige købt en chill innovation CP-510A, er yderst tilfreds med den, koster ca. 500 spir og så er der en 24 pin´s adapter med...


    Og så siger den ikk en skid, lækker lækker

    ok, mange tak for det hurtige svar.. :T


    Så bliver det sådan en sven som bliver kylet på mit kort da den org. køler larmet en del... men tak endnu engang for det hurtige svar.. ;)

    vedr. den der dejlige Zelman køler, den som hedder ZM80D-HP (den blå) med dual heat pipe, er der nogle som ved om den passer på et gecube 9600xt. ?( ?(


    Jeg håber ikke det gør noget at bryde ind i tråden....

    hej CheezEDippaH, ved du om 9600xt er låst.??
    syntes at have læst et eller andet sted at der skulle være en slags lås på så man ikke kunne oc det??kan det passe..

    hej Simomskat, vedr. atitool.. Jeg har prøvet at bruge atitool men syntes umiddelbart ikke at den oc nok eller osse var det bare mig som gjorde noget forkert, når jeg satte den til at finde den bedste oc (auto find) clocket den standart hastigheden ned, så derfor leder jeg efter et andet program.


    Jeg troede at Rivatuner kun var forbeholdt Nvidia kort, men det kunne jo være man skulle prøve den...

    hejsa,
    jeg ville lige forhøre mig inden jeg oc mit ati kort.
    Findes der nogle oc programmer til hjælp af oc på et ati kort ligesom rivatuner og andre prog...?

    dvs. funktionen er i Bios.


    Kan man se det i CPU-Z eller er det kun inde i bios'en man kan se det??
    Kan det skade ens ram ved at ændre dette??

    hej,
    i div. indlæg vedr. ram timing skriver man at ens ram kan køre T1 eller T3 hvad er dette og hvor kan man ændre på disse ??? ? ?( ? :boxed:
    Findes der et prog. som man kan ændre timingen med.
    Har CPU-Z som siger pt. at mine ram kører 2,5 3 3 6.

    hej,


    har været ude for noget ligende det samme, det viste sig at være mine ram. Jeg nåede næsten at skifte alt min hardware samt prøvede med forskellige xp cdér. :P