Indlæg af Madrick

    Hej Drenge..


    Jeg bøvler stadig med at min skærm/grafikkort ikke sender signal i 2 sekunder af og til...
    Nu vil jeg prøve med en ældre atidriver, men jeg kan ikke finde den version som kom lige før den vi har nu. Ved heller ikke hvad den hedder...


    Nogen der har link?


    :rules:

    Jeg er ikke begyndt at lege med det endnu.. Jeg har nogle problemer med mine drivere tror jeg.. min skærm blinker tit over i sort, og har stadig ikke fundet grunden tild det..

    Nu har jeg ikke Oc'et i 2 år.. Så har ikke rigtig forstand på det mere... jeg aner jo ikke hvor følsom kortet er overfor volt, jeg ved godt hva det gør godt for... Jeg ved heller ikke hvor meget jeg kan sparke op for det, altså mhz..

    Hej drenge..


    Jeg kunne godt tænke mig at lave et OC på mit nye Ati X1900 XT 512 MB Sapphire kort..


    Jeg har afskåret mig muligheden til at OC min CPU da jeg har købt et As(s)rock bundkort.. Men begrænser det også muligheden for at OC mit kort?


    Hvilket program skal jeg evt. bruge? Og har nogen erfarring med hvor meget den kan OC'es?

    Hey drenge


    Hvor finder jeg et program til at optage mit wow med? Hvis nu jeg gerne vil optage, at min guild nakker en boss?


    Og er det nemt at bruge?


    :crazyeyes:

    Jeg har lige fået en vild bærbar hvorfor jeg gerne vil sælge min stationære.
    Jeg vil ikke sælge dele af den, så I behøver ikke skrive med mindre i vil købe det hele samlet.


    Det er en Pentium 4 Prescott 3,2@3,6 Ghz med en Thermal Right SP-4 kobber køleplade med pipes og 92mm sil. køler.


    2x256 mb pc 3200 kingston dualchannel ram


    Asus P4P800-E Deluxe


    120 GB S-ATA Harddisk 7.200 RPM


    Sparkle Geforce 6800 128 mb ddr ram, 8 x apg tv-out dvi


    Plextor 48x24x48 brænder + Lifetek dvddrev


    Thermaltake kabinet (Kan ikke huske modellen, men det er en af de nyere med glas i siden og en den kølere i)


    Strømforsyning: Aspire ATX-AS520W. (3x kølere med leed i) Der er også kabler til S-ATA diske.


    19" fladskærm fra Blackview.



    Nogen som vil byde på det? Eller give mig en Idé om hvad det er værd? Jeg havde selv regnet med omkring de 5.000, men ved ik om det er realistisk?!


    Alle kvitteringer haves!


    Byd, vurder værdi. :o)

    SPV C500
    Købt den 4. marts, helt standard, har stadig alt der medfølger inkl. embalage og kvittering. Der er ingen ridser på fronten eller skærmen af telefonen OVERHOVEDET, ikke engang lommeridser. På bagsiden er der lidt lommeridser.
    Telefonen er stadig simlåst i et måned, kan evt. låses op for kr. 100. Telefonen er 100% funktionsdygtig.


    For folk som ikke kender den:


    Telefonen kan rumme over 5000 sms'er, der er windows i, internet explorer, mediaplayer, MSN osv... Hvis man køber en kort på 256 mb kan man ligge HELE film ind på den og se dem. Der er tftskærm så det er god kvali. Også mulighed for MP3.


    Jamen byd!