Indlæg af Holy_Arse

    Er til lan på skolen, men da skolen er spækket med firewalls og alt muligt sikkerhed kan vi ikke logge ind på BF2. Vi er lige glade med at spille online, vi vil bare gerne kunne spille offline.. måske med bots, hvis der er et mod til det. Kan i ikke lige hjælpe lidt med det???


    mvh
    Bjarke

    Har nu en Venice 3000+ der ca. kan køre 2500mhz, den kan jeg få byttet til en 3000+ winchester som er helt ny og pretestet til at køre 2700mhz....Ville I anbefale at jeg byttede eller skal jeg bare holde fast på min venice`?


    mvh
    Bjarke

    Er intra i at købe noget nyt HW.
    Mangler en god amd64 cpu til OC til s. 939 til ca. 1000kr
    et godt bundkort til OC og skal have SLI til ca. 1000kr
    en god psu til ca. 600kr


    så har du noget du gerne vil af, med så skriv til mig. Tråden kører også på HOL.dk og hardware-test.dk...

    Hej. Jeg har et dejligt telmore abonement, og har engang tilmeldt mig på noget messenger noget at jeg gerne vil modtage en sms når jeg modtager en mail. Men jeg har fundet ud af at det koster 1kr pr. mail, og det er meget irriterende. Jeg har en hotmail mail, og kan ikke finde noget sted at afmelde det. Beskeden kommer fra nr. 92724 og er en "service sms".


    Hvad kan jeg gøre ved det store dyre problem???? X( :boxing: :pokey: :oops:

    Hej. Jeg leder efter en der gerne vil af med en af sine gamle computere. Det eneste jeg kræver er at den kan køre windows XP. Harddsike behøver ikke at medfølge. Jeg er villig til at give et par hundrede kroner for den, og den skal befinde sig i Nordsjælland så jeg selv kan hente den. Så hvis du har en skriv endelig til mig på messenger eller i tråden.


    holy_arse@hotmail.com


    takker på forhånd :clap:

    Men flyet har jo en hastighed og den hastighed vil pakken også have, og den vil ikke falde da vi ikke regner med at der er nogen luftmodstand. Men farten ned af vil accelerere. Det er det samme som hvis du tog din finger på bordet og kørte den lige ud med en fast hastighed, mens du trak ned af med en acceleration... Og tro mig det vil ikke give en lige linie

    Som en der deltog i testen (og fik 166) så kan jeg meddele at test nationen har lavet en fejl. Det er spørgsmålet om flyet. De sagde det rigtige svar var en lige linie, mens jeg siger det er en bue... Jeg vil meget gerne have en forklaring på hvordan fanden det kan lade sig gøre at pakken falder i en lige linie fra flyet?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Ja det hele er sandt - alt sammen !


    Doh.. Det er svindel hele l*rtet :) Selvf. er det ikke noget han kan - det er et trick det hele.


    Self er det et trick... Tror jeg alle er klar over... Men det er et fandens godt trick. Og det er jo ikke et tv trick da han også gør det live. Hvis ingen er klar over hvordan han har gjort det, må jeg vel gå ud fra at hans trick slåt david blain der stikker sin hånd gennem et vindue

    Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Så du det live? næh vel, på tv er alt muligt :-)


    Tænkte også at det bare var et TV trick... Men så så jeg at han opførte tricket live i København den 10. oktober hvis jeg ikke tager fejl...


    Og klippet kan downloades på TPB søg under laser illusion

    Hej, jeg så David Copperfield for leden dag, og han lavede en meget sygt trick hvor han med en laser skar sig selv midt over, og skildte overkroppen fra benene.....UDEN noget til at skjule hvad der skete. Det trick fik mit freak'o'meter til at eksplodere, og jeg har tænkt over det i flere dage nu, men jeg fatter stadig ikke hvordan han gør det. Hvis I ved det eller har en teori så sig endelig til.

    Leder efter en sang. Kan ikke huske om det er BT eller ekstra bladet der laver den. Det er den der handler om skandaler på text-TV. Ved ikke om det er den samme sang i alle de forskellige reklamer, men hvis I kender en så skriv lige...TAK :T