Indlæg af lunde


    Hvor har du samlet den maskine henne?


    Jeg har lige samlet denne på zepto.dk:


    Znote 6625WD -Grafik
    120GB 7200rpm SATA Harddisk Samsung®
    Intel Pro/Wireless 4965AGN
    Ingen operativ system ønskes
    Dansk tastatur layout
    SAMSUNG DVD-RW DL Brænder
    15,4" WSXGA+ 1680x1050 - 6625WD
    6 Cell batteri
    NVIDIA® Geforce 8600M GT
    Miljøafgift
    2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7250 800MHz 2MB
    2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto


    Pris: kr 11.441,25

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    bakker 100% op her :) det kan godt være skærmen er en smule mindre, men zepto har et genialt design er vildt lækker og så er det tilbud virkelig virkelig godt.


    Var lige inde og se dem, og de ser sgu fede ud de zepto maskiner, men syntes bare tit jeg har hørt dårligt om dem? eller er det en and?


    Jeg havde jo sat mig for en 15.4" med 1680x1050 i opløsning, men hvor meget betyder det at den zepto der er på tilbud kun er en 14.1"? er den også en WS?


    Jeg skal primært bruge den som arbejdspc hvor photoshop bliver en del af arbejdet. Bliver en 14.1" så ikke lige lille nok at arbejde på?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Jep


    Ingen skærm, mus, bord, printer eller højtallere.


    Lyder godt, men hvad siger du til de 3200? Så kan du afhente den som den står..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fukstick


    Ja, men det kommer an på prisen ;)
    Hvad havde du tænkt dig ?


    Da jeg bor i Thisted kan jeg afhente den så du slipper for posthuset :D


    Jeg har oprindeligt et bud der hedder 1500pp fra HOL, men har ikke hørt videre fra ham, men regner da lidt med at den kan indbringe deromkring..


    Hey, tror jeg fik rodet lidt rundt i indlæggene :)
    Men var dit et bud på hele shuttle?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af weah69
    Er HD sata eller ide? Og brænderen ligeså? Hvis Hd er sata så byder jeg 300,- pp :D


    HDD'en er en SATA 400GB WD, men brændere er en alm. IDE brænder.


    Men 300pp er for lidt, har allerede et bud på 400pp for den.


    Men TwinX står til at købe den incl. hele shuttle som det ser ud nu...


    Hvis vi siger 3200 afhentet, så har vi en aftale.
    Shuttle som den står lige her med indmad...

    Hej Tweak'ere,
    Prøver at sælge hele mit stationære setup, og sælger kun hvis den samlede pris er tilfredsstillende, og hvis ALT bliver solgt. Vil ikke brænde inde med noget...


    Her er hvad jeg har til salg:
    - Shuttle SN25P
    - AMD64 3200+ CPU
    - Geforce 6600GT
    - 400GB WD Harddisk
    - 2x512 GB DDR Ram
    - LiteOn 16x DVD brænder
    - Logitech Revolution MX mus
    - Logitect Z-10 højtalersæt
    - Dell 2001FP 20.1" TFT skærm
    - HP Deskjet 6122 printer med ekstra patroner
    - Computerbord i eg (1 mdr gammelt, billede kan findes)


    Byd byd byd og byd fair

    Hej,
    Jeg vil have skiftet min stationær ud med en god bærbar i enten 15.4" eller 17".
    Det tungeste den vil komme til at trække bliver nok Photoshop, måske et enkelt spil eller to, men det bliver ikke meget spille-pc der skal være over den.


    Det eneste krav jeg har til bærbaren er, at den har en høj opløsning på skærmen.
    Vil ikke betale en masse ekstra for for meget cpu kraft eller gpu kraft, hvis jeg ikke får det brugt.


    Hvad kan i anbefale mig af sammensætning og mærke?
    Prisen er heller ikke helt urelevant, havde en ide om en pris på ca. 10.000 kr.

    Hej,
    Jeg sidder og er ved at kigge efter en ny bærbar til arbejdsbrug, og skal derfor have en der har en god skærmopløsning. Jeg syntes at en standard 15.4" med 1280x800 er for lille en opløsning, og har derfor kigget på enten en 15.4" med 1680x1050 eller en 17" med 1900x1200.


    Derfor tænkte jeg...bliver disse opløsninger for meget igen? Og hvad med den opløsning der er på 17" bærbaren? Er det alt for meget? Bliver det hele alt for småt?