Indlæg af lunde

    Hejsa,
    Jeg har følgende PC som jeg gerne vil have vurderet og måske sælge. Den fungere som en komplet PC, og den må gerne vurderes samlet.


    Kabinet:
    Chieftec Matrix Silver middle tower
    (http://www.g2p.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H008904)


    Bundkort:
    Soltek SL-75KAV v.9


    RAM:
    1x256 MB SD RAM & 1x512 MB SD RAM


    Processor:
    AMD Thunderbird 2400+


    Harddisk:
    1 x Seagate Barracuda 60GB &
    1 x Seagate Barracuda 160GB


    Grafikkort:
    ASUS GeForce 4 TI4200 128 MB RAM


    CD-RW:
    Lite-On 48x brænder


    Hvad kan dette system vurderes til? Og er der evt. nogen der kunne have interesse i et sådan system?


    Mvh.
    Lunde

    Hejsa,
    Jeg har den sidste nye model af PS2 inden slimline PS2'en udkom, dvs. at den er total lydløs, da der er meget bedre kølesystem i...


    Hvad der er:
    - PS2 i original kasse med manualer
    - 2 originale SONY joypads
    - 1 originalt 8 MB memorycard
    - 1 original SONY DVD remote
    - 4 spil: SSX 3, Athens 2004, The Getaway, TIF 2003


    Jeg ved ikke lige hvor jeg skulle starte i pris, men prøv at byde ind, og vi kigger på det :D

    Kan det godt passe at det ikke er mere værd??
    Havde faktisk tænkt på at beholde mit grafikkort, da jeg ikke spiller så meget mere, hvad ville jeg så kunne få for resten??

    Hejsa,
    Jeg er ved at skulle sælge min PC snart, og ville gerne have vurderet hvad den kunne indbringe...


    Bundkort: Solket SL-75KAV
    CPU: AMD 2400+
    RAM: 768 SD RAM
    HD: Seagate Baracuda 60GB og 160GB
    GPU: ASUS GF4 TI-4200 128 MB RAM


    Hvad kan det indbringe?

    Hej,
    Jeg har efterhånden prøvet alverdens antivirus programmer, men syntes at der altid er et eller andet der er irriterende derved, så kender i et godt antivirus program, som i kan anbefale??

    Quote

    Oprindeligt indl?g af Aerial
    Hvis du er glad for programmet er der ingen grund til at skifte.


    Find ud af hvilken port programmet benytter og s?t derefter din router til at route videre til den rigtige maskine.


    Og s? skal du lige huske at tillade den kommunikation i firewallen ;)


    Hej,
    Problemet er at jeg sidder ude p? et universitet, hvor firewall'en blokerer programmet, og derfor s?gte jeg et program jeg evt. kunne bruge der...


    N?r jeg bare sidder herhjemme, fungere det program optimalt, n?r jeg sidder p? min b?rbare og styre min station?re. Problemet er n?r jeg sidder p? universitetet...


    Findes der et program jeg kan bruge der??

    Hejsa,
    Jeg bruger pt. programmet Remote Administrator, og det fungere perfekt hjemme p? mit eget lille netv?rk, men kan ikke bruge det gennem en firewall...


    Findes der et lignende program, som jeg kan bruge gennem en firewall?


    \Lunde

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Jep VNC er dejligt nemt..


    Hej, bruger du selv dette program?? Hvis du gør, vil du så ikke hjælpe mig med at sætte det op? Jeg har prøvet, men kan ikke rigtigt få det til at virke som det skal...


    Takker!

    Hejsa,
    Jeg ved ikke om et sådan program findes, men jeg kunne godt tænkte mig et program, der gjorde at jeg kunne styre min PC fra en anden PC. Eksempelvis, hvis jeg sad i skolen, og så derfra kunne få et skrivebord frem eller noget...


    Findes et sådan program eller noget lignende??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    Øøøh :roller:


    lunde: hvilke 3 spil er det der følger med?


    Fandt ud af at jeg har 4 spil dertil og ikke 3, og de er:
    - Athens 2004
    - The Getaway
    - SSX 3
    - TIF 2003

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har ikke haft nogen nævneværdige problemer med min DP-1000, som har taget alt hvad jeg har smidt efter den.


    Hvad kan den DP-1000??
    Er det også med netkort??
    Har du et link til den??

    Hej,
    Jeg har en PS2 til salg, hvortil der er 2 joypads, 3 spil og original DVD remote.


    Hvad vil i give for sådan en? Det skal lige siges at det er den sidste nye model af den gamle PS2 model, før den slimline PS2 udkom...


    Byd ind...


    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    Mvh.
    Thomas Lunde

    Jeg er ved at skal opgradere min PC, og tænkte på hvad jeg kunne få samlet for disse dele:


    Bundkort:
    Soltek SL-75KAV


    Processor:
    AMD 2400+


    RAM:
    768 MB SD RAM


    Harddiske:
    Seagate 160 GB
    Seagate 60 GB


    Grafikkort:
    ASUS GF4 TI-4200 128 MB RAM


    Hvad kan dette indbringe??

    Quote

    Er det dig der har thomaslunde.dk? Den side har jeg altid nydt godt af med kildekoder og toturials. Keep up the good work ;)


    Takker for de gode råd :) Så skal der brændes...
    Og ja, det er min side, men den er ikke opdateret i laaaang tid, har ikke rigtigt haft tiden og lysten til det, så den passer mere eller mindre sig selv...desværre!