Indlæg af lunde

    Hejsa,
    Jeg har købt dette kabinet for ca. 1 mdr. siden, men har fortrudt lidt, og ville egentlig gerne se om jeg kunne sælge det...Det fejler absolut ingenting, har ingen ridser eller andre skader.


    LINK: [URL=http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL105&Fane=CASE,CACC,CACCMIDI]Lian Li PC-65B[/URL]


    Hvad kan det indbringe?
    Nogen der er interesseret?


    Det befinder sig i Aalborg, og skulle helst leveres indenfor Aalborg området eller afhentes...


    /Lunde

    Hejsa,
    jeg er mere og mere blevet interesseret i at vandkøle mit Lian Li kabinet, men jeg aner intet om hvad jeg skal bruge for at komme igang...Eller hvor jeg skal købe det??


    Er der nogen der vil hjælpe mig igang med dette lille projekt??


    /Lunde

    hej,
    Jeg har siddet og kigget efter kølere til min CPU, men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde en der også er flot...der må gerne være blå LED i...Den skal jo se lidt godt ud gennem kabinetruden :)


    /Lunde


    Hvorfor sælge allerede? Kunne da godt være interesseret...


    /Lunde

    Som det er nu, så er det nok mest chipsetkøleren der larmer mest, og der havde jeg kigget på zalmans blå passive køler, men om den kan holde tempen nede, er jeg meget i tvivl om...lige pt ligger chipset temp på 52-55 grader med køler, og ved ikke om det bliver bedre ved at der kommer passiv køling derpå...

    Hejsa,
    Jeg har lige for et par uger siden samlet dette AMD64 system:


    Bundkort: ASUS A8N-SLI DELUXE
    CPU: AMD64 3200+ 0.09nm
    GPU: ASUS GeForce 6600GT


    Disse ting har jeg så smidt i et Lian Li kabinet


    Jeg vil gerne have lavet mit system mere lydløst, da jeg syntes at det larmer lidt meget...Der hvor jeg tror der skal laves forbedringer er:
    - Chipset køleren skal skiftes ud
    - Standardkøleren på CPUen skal skiftes ud
    - Ved ikke om det er nødvendigt at skifte blæseren ud på GPU


    Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle dele der kan afhjælpe mit problem?


    /Lunde

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Zalman giver ingen problemer på A8N for hvad angår pladsen, trods ønske fra dig om at køre SLI.


    Problemet med nf4 er varmen fra chipsettet...)=%(")# det bliver varmt. Et af de varmeste chipsets jeg kan huske at have haft med at gøre.
    Passiv køling dur efter min mening ikke... +50grader efter 20 minutter i idle er sygt!


    Ja, det er rigtigt nok at den bliver meget varm...havde en monitor på, og den viste 55 grader på chipsettet...


    Er det så ikke en god ide at sætte en passiv på? For den larmer lige lovlig meget den køler der sidder derpå!


    Hvor meget vil temp. ændre sig med at smide en passiv køler på chipsettet, fremfor den køler der sidder derpå nu?


    /Lunde