To RAM stænger i et tripple channel bundkort?
Indlæg af bauner
-
-
Eftersom det er dig der har købt den, er det vel dig der skal fortælle os andre om den er noget værd.
-
Dejligt med en bruger der gider bruge lidt tid på at tage nogle ordentlige billeder.
Trods min fremskredne alder, syntes jeg faktisk det ser ret godt ud
-
Jeg plejer at købe mine kabler hos avcables.dk - tænker det måske er denne her du leder efter....
https://www.av-cables.dk/dvi-d…ual-link-kabel-1-5-m.html -
Er kommet til at kigge på et Sony Alpha 5000, som vist skulle være ret godt til prisen, og jeg kan finde det til 2500,- lige nu.
Går nok ned til den lokale kamerapusher en af dagene, og så må jeg lige snakke med ham også
Synes det er en jungle uden lige
Ikke tosset. Jeg har en Sony Nex 7 jeg skal af med. Tænker 2.500 er en passende pris inkl. 18-50mm originalt objektiv -
Glem alt om den Mac Mini - den er simpelthen ikke kraftig nok, og iMac´en er alt for dyr. Tænker der kommer noget nyt når Apple afholder deres WWDC i juni.
Hvis det skal være Mac, så kig efter en brugt Mac Pro 5,1 med dual CPU´s - den nye "skraldespand" er super fed, men har lidt problemer med at komme af med varmen. Og prisen...
Den billigste løsning er helt sikker en Windows-rig med en 6-core CPU, hvis du altså gider rode med køling, drivere osv. -
Jeg har testet H600 Pro, og var faktisk ret begejstret for den.
-
Opret en lokal konto på maskinen...
-
-
Er det en reklame for Coolermaster?
Hvad skal maskinen bruges til. Jeg forbinder LAN-Party med gaming, men det tvivler jeg på du kan med det mosefund af en PC. -
Jeg ville nok kigge mig om efter en anden, og evt. udskifte CPU´en til en 8-core 8350. Og så lige 4x4GB gode RAM.
-
Hvilken køler bruger du?
-
Hvilken Mac har du?
-
100% enig med Renegger. Godt nok er din CPU gammel og halter ift. de nye. Men ét er Wankermark - noget andet er din oplevelse af maskinen.
Gør som han foreslår og spar alle de penge. -
Hvad fejler de modeller da?
Jeg overvejer en af dem til under 600 kr., for jeg tænker det ikke bør være dyrere. Du mener de rækker til det system? Det er heller ikke fordi jeg skal ud og have 2 grafikkort i og sådan noget, så 500W burde vel i realiteten også være nok, ikke?
Hvad med CPU? Der er vist mange der har overset mit lille spørgsmål i parantes
Man køber ikke dæk til sin Aston Martin hos T. Hansen, selvom de sikkert er meget billigere. PSU´en er ekstrem vigtig, hvis du vil have en stabil PC.
Mht. CPU, så er forskellen hastigheden på de to du tænker på. Hvad jeg ville vælge? Jeg havde valgt et S-1151 system - ellers den hurtige af de to (i5 4690K). -
Der der lagerdisk, er det virkelig en Seasonic?
-
Har sendt lenovo´en retur. Regner med afløseren bliver en MacBook Pro 15 retina
-
OK. Min testmaskine bor i en Fractal Design Define R5. Lydisoleret og masser af plads.
-
Hvilken slags vandkøling skal du have? AIO eller custom?
-
Hvis du virklig vil have mest performance ud af pengende, så en brugt bærbar måske en god ide. Du kan stadig finde dem med garanti så du er lidt sikret
http://www.dba.dk/lenovo-y50-70-intel-core-i7/id-1019324920/
Den her er der stadig masser af garanti på og så får du lidt mere for pengendeDen kan trække BF4 på høje grafiske indstillinger ved omkring 45 FPS i 1080p opløsning
Jeg var hoppet på den lenovo uden at blinke. Passer perfekt til kravene og budgettet. Plus han får mere end hvad han ønsker.
Win-win