Indlæg af Toby

    Hey


    Nogle som ligger inde med sådan en sag?
    Min. 120gb SSD


    Hvis ja, så skriv hvad for en du har, link til den samt din pris for den

    Hey


    Går og overvejer om jeg skal skifte min pc ud med en iMac 27"


    problemet er bare, at jeg skal ha en af de større modeller, da jeg også spiller spil på den... så den skal ha det store GFX..


    men hvad ville folk ca tro min pc kan indbringe?

    Hey..


    Har sådan en Qnap TS-209, ville gerne høre om der der nogle der ved hvordan man sætter, hvis man kan, op til at tag backup fra ens pc, som er på samme netværk, af ens C drev med nogle forskellige mapper evt, hvis man kan det???


    håber i kloge mennesker kan hjælpe :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Hvilken fejl kommer der frem?


    Ellers kan du jo eventuelt prøve at resette den NAS og starte forfra.


    Den skriver:


    Der er ikke adgang til \\TobyNas
    Kontroller om navnet er stavet korrekt. Der kan muligvis være problemer med Netværket.
    Klik på Diagnosticer for at forsøge af identificere og løse netværksproblemer.


    Og det har jeg prøvet, har lige haft den genstartet osv... Har kunne komme ind på den, på den her møde før, men ikke mere :(

    Hey


    Jeg har fået sat min QNap TS-209 til mit netværk, men når jeg prøver at oprette forbindelse til den fra mit pc, igennem Netværk, hvor jeg godt kan se den, så kommer den frem med en fejl..


    Og jeg syntes det er Pænt bøvlet at overføre filer til den igennem qNap siden, når man er inde på selve NAS serveren..


    Nogle der ved hvad der kan være galt?
    Og forstår mig hehe...

    Hey...


    Nogle der kender et godt, helst gratis program, da det kun drejer sig om en fil


    Og er det endelig lovligt?


    Det er vores egen film som jeg skal ha lavet om til mp3 da video/filmen ikke er nødvendig og så er en mp3 mindre :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Jeps :)


    Hvorfor overhovedet formatere uden at tage backup :pokey: :$


    Kunne ikke tænde pc'en på den ene eller anden måde, og det var først da det var sket, at vi tænkte over at tag HD'en ud og sætte den i en Box eller noget... så nu må vi bare håbe hendes opgaver kan komme ud og billeder... den har fundet det hele, men kan bare ikke åbne det :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Jeg ved ikke hvorfor, men kan måske være fordi de er beskadiget? (men det med samme størrelse passer ikke helt ind, eller hvad?)


    Ellers prøv:
    http://www.piriform.com/recuva
    http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec (også til andre filer)


    Nu ved du godt at brug af bærbaren/skrivning til harddisken mindsker chancer for at få filerne tilbage? ;)


    Jamen ved det ikke... der er dog kun en HD i hendes Bærbar, og den er så delt op i 2.. så vidt jeg ved... og det er så drev D som alle hendes ting lå på, ikke Drev C hvor vi har installert Win og diverse programmer igen...


    Men hendes Musik virker, men ikke Doc og Pic...


    De der programmer du linker til, er de gratis? eller hvad? :)

    Hey...


    Min søster har formatert sin bærbar og har mistet alle sine billeder og Office doc m.m.
    Og det er jo allle hendes billeder og skole opgaver m.m. osv...


    Så fik det her program ude fra arbejdet af, men der er aldrig rigtig nogle der har prøvet det, og den har så gså fundet alle hendes filer, men når man skal åbne et billede, kommer den bare frem med at den ikke kan åbne den osv.. men den fylder det den skal i mb osv... og det samme i hendes word doc's de fylder også det de skal men åbner dem i en masse underlige tegn..


    Nogle der ved hvorfor? eller om det kan rettes på en måde??

    Hej


    Jeg ville lige høre om der er nogle som kender de hjemmesider man skal/kan bruge til at finde nyopstartet virksomheder i ens område?


    Jeg har startet mit eget firma, og skal ha sendt nogle tilbud ud til andre ny startet virksomheder.


    Jeg er selv lidt ny inde i alt det her Erhverv, så skal lige ind i de her ting med at finde alt det her info :)


    håber der er nogle der kan hjælpe med de rigtige hjemmesider :)


    mvh
    toby

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mag|c


    Det er vist en tidlig model der testes, min har i hvert fald 6 sata stik og der er ingen adaptor fra 20-24 pins, den har nativ 24pins.


    Oki :)
    Hvad skal den koste?



    Quote

    Oprindeligt indlæg af xecuter26
    jeg har ikke noget link men det brænder dual layer


    det her er i stil med model nr kan jeg skrive imorgen


    http://www.shg.dk/DVD-Blu-Ray-…63S-0B-Black-2222211.html


    Oki, så den du har har også brænde Dual Layer? hvis ja, så send gerne en PM med dine oplysninger så vi kan handle :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mag|c
    Jeg har en 680W Thermaltake Pure Power med 8 milliarder stik og sleeve kabler.
    Jeg har også en eller to sort samsung dvd brænder både i sata og ide.


    Har det interesse er det tilgængeligt i Randers eller Århus.


    Jep, kan du ikke lige Linke til dem?
    DVD med Sata

    Hey...


    Jeg står og skal bruge en Ny PSU da den jeg har ikke har stik nok på :)


    Jeg skal Min kunne ha 4/5 HD STik samt et DVD brænder stik (de "nye" stil der, som passer til Sata stik)


    Og så skal der være min 2 GFX stik


    Og så ellers som alle har til Bundkort osv...


    Meget gerne med Sort Sleeving på, da Alt i min pc er sort, selv vandet ;)


    Og så skal den Min. ha 650W da det er den jeg har nu.



    DVD Brænderen skal også være af Nyre dato og med Sort front, helst i Metal, men bare sort!


    Hvis i har en SSD Disk med SandForce controller og helst min 128GB men ellers kan 80gb også Liige gå...



    Hvad har i? :)
    Link til info og pris tak :)


    Toby

    Oki, takker.. så burte jeg jo tag Raid1 i forhold til mit "spørgsmål" :) ved godt det ikke er helt så sikkert, men det er bare så hvis den ene disk dør, så lever den anden vider med alt, især alle mine billeder..


    Takker for hurtig svar :D